frk94 Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Skal ut i helgen og siden spritflaska er satt på hylla (etter et uhell i november) har jeg faktisk fått sansen for vin/musserende vin. Så da lurer jeg på om dere har noen å anbefale meg? Har ikke sansen for rødvin.. Så da må det bli av det lyse slaget. Har som oftest med meg en flaske "Martini Asti" da denne er en klar favoritt hos meg. Noen som har prøvd noe lignende? Alle tips mottas med STOR takk!
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Du har postet i feil underforum. Martini Asti er svip, ikke vin. Det er flaut å ha med på fest. Anonymous poster hash: e3245...260
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Vildu ha vinen søt, litt søt eller tørrAnonymous poster hash: b5eeb...ffd
frk94 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2014 Du har postet i feil underforum. Martini Asti er svip, ikke vin. Det er flaut å ha med på fest. Anonymous poster hash: e3245...260 Jeg er normalt sett en person som ikke gidder å diskutere usaklige innlegg, men hva i all verden er flaut med å ta seg Martini Asti på fest? (som faktisk ER en musserende vin). Ser bestandig en og annen som har med seg Martini Asti på fest. Hvem i all verden gidder å legge energi oppi hva andre heller i seg? Men du er kanskje også en som synes det er flaut at gutter drikker cider også.. Smaken er som baken, delt! Her er forresten en link som "beviser" at Martini asti er en musserende vin http://www.vinmonopolet.no/vareutvalg/musserende-vin/italia/martini-asti/sku-91505
frk94 Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2014 Vildu ha vinen søt, litt søt eller tørrAnonymous poster hash: b5eeb...ffd Gjerne litt søt
KapteinSabeltann Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 frk94, skal gi deg tips som ikke er direkte søte viner, men tror du vil like dem likevel. Begge to er av typen cremant, som er musserende vin fra Frankrike (ikke champagne). Comte de Ninot Crémant de Bourgogne Brut er en musserende vin av typen rosé, mens Delane Crémant de Bourgogne Blanc de Noirs er en mer klassisk cremant. Begge er veldig friske og lettdrikkelige, og passer i tillegg til mye lett mat av typen sushi, fingermat m.m.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Peach Canei! Oh, the memories of the eighties... Anonymous poster hash: 914e0...418
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå