Gå til innhold

Til dere som lurer på når Studentpakken kommer for i vår... :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fungerer dette? Altså, er det bare å møte opp på studiestedet og få denne pakka? Er det mange pakker pr. studiested?

Anonymous poster hash: 1293e...16f
Gjest bustyvel
Skrevet

Hvordan fungerer dette? Altså, er det bare å møte opp på studiestedet og få denne pakka? Er det mange pakker pr. studiested?

Du må se ut som en student og rusle interessert forbi de som deler ut. Du får en, men går du forbi flere ganger og de ikke husker deg - da kan du få mange! Bare sørg for å ikke ha med deg posene du får da, så de ser at du har fått.

Skrevet

naaaaai jeg gikk glipp av det. Hva får man egentlig?

Anonymous poster hash: 6e585...9e4
Skrevet

Jeg er student, så det burde ikke være noe problem.

Men det som er et problem er jo å finne ut når de deler de ut. Mitt studiested får visst disse pakkene i morgen, så det er vel en sjanse for at det blir delt ut på mandag.

Gjest bustyvel
Skrevet

Dere ser dato av oversikten i hovedinnlegget? Først på dagen er hottest tidspunkt.

Skrevet

Hvorfor er ikke Akershus med på listen? Irriterende :glare:

Skrevet (endret)

Det er jo bare drit oppi de posene uansett. Kvaliteten har falt ganske drastisk de siste årene. Var vel en pakke tyggis, kaffe og litt andre vareprøver, og masse reklame i fjor. Det er jo gratis, så klager ikke, men dere går ikke glipp av noe.

Endret av Ferdigstudent
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes de har vært bra. Pleier å få med meg fem–seks pakker hvert år = masse tyggis, knekkebrød, kondomer, vårservietter, linjaler (ok, trenger kanskje ikke så mange), godteri, rabattkuponger til Peppe's etc. :)

Anonymous poster hash: 732b6...9e7
Skrevet

Spesielt at dere venter på en pose med en pakke tyggis, noe nøtter, en liten pakke frokostblanding og kanskje en liten tube med skinkeost... i tillegg til en drøss med rabattkuponger som gjør at mange bruker penger på noe man egentlig ikke trenger. Og så går dere rundt og får tak i så mange som mulig? WOW.

Anonymous poster hash: e2e1d...de3
  • Liker 2
Gjest FlotteLotte
Skrevet

Spesielt at dere venter på en pose med en pakke tyggis, noe nøtter, en liten pakke frokostblanding og kanskje en liten tube med skinkeost... i tillegg til en drøss med rabattkuponger som gjør at mange bruker penger på noe man egentlig ikke trenger. Og så går dere rundt og får tak i så mange som mulig? WOW. Anonymous poster hash: e2e1d...de3

I fjor fikk jeg tre pakker, masse knekkebrød og skinkeost til = flere gratis lunsjer for en student. Jeg skjønner ihvertfall godt at studenter vil ha denne :-)

Skrevet

Spesielt at dere venter på en pose med en pakke tyggis, noe nøtter, en liten pakke frokostblanding og kanskje en liten tube med skinkeost... i tillegg til en drøss med rabattkuponger som gjør at mange bruker penger på noe man egentlig ikke trenger. Og så går dere rundt og får tak i så mange som mulig? WOW.

Anonymous poster hash: e2e1d...de3

Ser den. Er selv student med trang økonomi, men jeg har da virkelig ikke behov for tyggis, små pakker med frokostblanding med masser sukker og skinkeost som jeg ikke spiser engang. Og rabattkuponger? Hvis jeg skal bruke dem, ender jeg opp med å bruke en del penger - penger jeg ikke har råd til å bruke på peppes, etc.

Det er sikkert koselig å få ting gratis, det skjønner jeg :fnise: Men det er dessverre ikke så mye nyttig i disse posene, og alle reklamebrosjyrene irriterer meg bare :laugh:

Anonymous poster hash: 7c494...35e

Skrevet (endret)

Det er det, men står under Oslo.. :P

Ahh, takk! :D

Endret av Bergensjenten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...