AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg vil ikke ha gratisaviser da det bare blir masse unødvendig søppel av det. Og så er de fullstappa med reklame. Vil jeg lese aviser så har jeg internett. Jeg har satt tre lapper med "Gratisaviser ønskes ikke" på postkassen,lappene er fullt synlig og lett å forstå. Et oppå lokket, og to inni postkassen. To med teksten: "Gartisaviser ønskes IKKE!" og en lapp med "Gratisaviser: NEI TAKK!". Allikevel fikk jeg de j***a gratisavisene i dag... Så, hvordan unngå gratisaviser når selvlagde lapper ikke hjelper? Anonymous poster hash: 7f67b...4cd
Anglofil Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kontaktet gratisavisene direkte og klaget. Det har blitt bedre, men enda er det noen som en gang i mellom legger gratisavis i postkassa mi. Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 det har jeg også lurt på. hater disse gratis avisene. Anonymous poster hash: e66fd...293 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kontaktet gratisavisene direkte og klaget. Det har blitt bedre, men enda er det noen som en gang i mellom legger gratisavis i postkassa mi. Mvh Yvonne Takk for svar. Kan prøve på det. Anonymous poster hash: 7f67b...4cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå