Gjest Mupsi Skrevet 18. januar 2014 #21 Skrevet 18. januar 2014 Filippa K synes jeg har fine klassiske klær. De hadde en kåpe i fjor som jeg siklet voldsomt på, men den lå dessverre utenfor mitt budsjett. Tror den het Ester belt coat eller noe sånt.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #22 Skrevet 18. januar 2014 Her er nå den kåpen min, om noen vil se...http://www.quirkeebirds.com/shop/item/hunkydory-formal-issue-admiral-coat Den ekstra lomma på høyre side så bare dum ut. Ser ut som om de har gjort en feil og ikke gadd å rette den opp. Anonymous poster hash: f7ebd...d2d
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #23 Skrevet 18. januar 2014 Jeg kjøpte nylig denne, dessverre før den kom på salg... http://www.zalando.no/see-by-chloe-kape-frakk-gra-se321h00b-c00.html Har hatt en ullkåpe fra See by Chloé tidligere, den holdt år etter år, og hadde sikkert vært like fin enda, hadde det ikke vært for at den nye valpen min tygde i stykker beltet på den en natt her...Anonymous poster hash: 6d596...f35
Sunshine Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #24 Skrevet 18. januar 2014 Takk for tips! Jeg liker ikke den militærstilen. Kåpa må være mer feminin og "damete". Jeg liker veldig Burberrystilen, men synes de er i overkant dyre ellers hadde jeg nok kjøpt en slik. Men opp til ti tusen kan jeg fint bruke om kvaliteten er god nok. Max mara var litt på kanten både i pris og design, men jeg skal titte litt der. Chloe skal sjekkes! Noen som kjenner til kvaliteten på klær fra Hugo Boss, Armani, Versace og slike kjente merker? Jeg har en tanke om at de bør lage klær i god kvalitet, men det er jo ikke alltid det stemmer.
Glynis Skrevet 18. januar 2014 #25 Skrevet 18. januar 2014 Burberry Brit er jo under ti tusen, de har noen klassiske kjedelige beltekåper à la http://shop.nordstrom.com/S/burberry-brit-rushworth-belted-wool-blend-coat/3201261?origin=category&BaseUrl=Clothing Carven er absolutt av høy kvalitet og det er rart du ikke har hørt om, men det er langt fra så klassisk som Burberry, er mer designet med originale farger og har ikke de mest feminine kåpene.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #26 Skrevet 18. januar 2014 Jeg fikk en grå lang ullkåpe fra Cubus (av alle steder) i bursdagsgave av samboer for over 10 år siden. Den har holdt i alle år, er fortsatt like pen og klassisk, så kvalitet kan virkelig variere fra sted til sted, da Cubus virkelig ikke er en butikk jeg vanligvis handler i. Anonymous poster hash: 8958b...af6
Gjest Lille-pus Skrevet 18. januar 2014 #27 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har kåper fra Sand og Tiger of Sweden. Ingen nupper. Fine i snitt og fasong. Men, kunne jeg velge fritt, og blåse i prisen, så velger jeg en kashmirkåpe fra House of Bruar. Har en ankelsid kåpe med 70% kashmir fra Defendo, kjøpt for snart 10 år siden for en slikk og ingenting (siste eksemplaret som var tilbake og den ble dermed nesten 'gitt bort' under et salg) på daværende Steen&Strøm. Vet ikke om merket fremdeles eksisterer, men den er gull verd.
Sunshine Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #28 Skrevet 18. januar 2014 Burberry Brit er jo under ti tusen, de har noen klassiske kjedelige beltekåper à la http://shop.nordstrom.com/S/burberry-brit-rushworth-belted-wool-blend-coat/3201261?origin=category&BaseUrl=Clothing Carven er absolutt av høy kvalitet og det er rart du ikke har hørt om, men det er langt fra så klassisk som Burberry, er mer designet med originale farger og har ikke de mest feminine kåpene. Åh, jeg har nok sett på Porsum siden jeg bare har funnet jakker til rundt 16 000. Det var masse fint i Burberry Brit kolleksjonen, akkurat det heg er på jakt etter! Vet du hvordan kvaliteten på burberry er? Er det verdt pengene?
Sunshine Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #29 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Jeg fikk en grå lang ullkåpe fra Cubus (av alle steder) i bursdagsgave av samboer for over 10 år siden. Den har holdt i alle år, er fortsatt like pen og klassisk, så kvalitet kan virkelig variere fra sted til sted, da Cubus virkelig ikke er en butikk jeg vanligvis handler i.Anonymous poster hash: 8958b...af6 Ja noe fra kjedebutikkene holder lenge, men det er litt som å spille i Lotto om man finner det eller ikke synes jeg. I tillegg ser jeg veldig forskjell på en masseprodusert jakke fra Cubus/HM osv og en jakke fra Sand/Boss/Burberry. Endret 18. januar 2014 av Sunshine
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #30 Skrevet 18. januar 2014 Åh, jeg har nok sett på Porsum siden jeg bare har funnet jakker til rundt 16 000. Det var masse fint i Burberry Brit kolleksjonen, akkurat det heg er på jakt etter! Vet du hvordan kvaliteten på burberry er? Er det verdt pengene? Jeg har en kort vinterjakke i Burberry Brit. Det er kashmir i den, så den nupper litt der vesken treffer, men ellers er jeg veldig fornøyd. Tror også du har sett på feil Max Mara, se på Weekend eller Sport-kolleksjonene, så bør du finne noe. Jeg fant ihvertfall en veldig fin og enkel vinterkåpe der i år til fem-seks tusen. Anonymous poster hash: 57211...f92
Neket Skrevet 18. januar 2014 #31 Skrevet 18. januar 2014 Den ekstra lomma på høyre side så bare dum ut. Ser ut som om de har gjort en feil og ikke gadd å rette den opp.Anonymous poster hash: f7ebd...d2d Helt topp den, rommer akkurat kortholderen
Sunshine Skrevet 18. januar 2014 Forfatter #32 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har en kort vinterjakke i Burberry Brit. Det er kashmir i den, så den nupper litt der vesken treffer, men ellers er jeg veldig fornøyd. Tror også du har sett på feil Max Mara, se på Weekend eller Sport-kolleksjonene, så bør du finne noe. Jeg fant ihvertfall en veldig fin og enkel vinterkåpe der i år til fem-seks tusen. Anonymous poster hash: 57211...f92 Jeg får ikke opp de kolleksjonene på mobilen... Jeg får titte mer når jeg har en pc tilgjengelig. Den burberryen, er den varm nok for et par minusgrader?
Vulpes Skrevet 18. januar 2014 #33 Skrevet 18. januar 2014 (endret) Jeg har denne kåpen fra Esprit, originalpris på 2000 men selges for 1000 kr på Ellos nå. Har kun hatt den i noen uker, så jeg kan dessverre ikke si noe om hvordan den holder seg i lengden, men den er i hvert fall fantastisk fin på (både med kragen åpen og lukket), feminin i snittet, det virker som at kvaliteten er veldig god, og materialet er i 80% ull! Endret 18. januar 2014 av Tonje!
Gjest Gresshoppesang Skrevet 18. januar 2014 #34 Skrevet 18. januar 2014 Min er alá denne: http://m.zalando.no/noa-noa-kape-frakk-bla-nn121h007-502.html Jeg har denne i grått. Den har et nydelig snitt, men knappene må sys bedre fast. Den er varm og god. Ser bedre ut i virkeligheten enn på bildene her.
skyflakes Skrevet 18. januar 2014 #35 Skrevet 18. januar 2014 Jeg syns denne er såå fin, skulle bare ønske den fantes i mørkere farger. Elsker det enkle snittet. *Sikle sikle* http://collection.filippa-k.com/woman/outerwear/esther-belt-coat
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #36 Skrevet 18. januar 2014 Jeg har denne kåpen fra Esprit, originalpris på 2000 men selges for 1000 kr på Ellos nå. Har kun hatt den i noen uker, så jeg kan dessverre ikke si noe om hvordan den holder seg i lengden, men den er i hvert fall fantastisk fin på (både med kragen åpen og lukket), feminin i snittet, det virker som at kvaliteten er veldig god, og materialet er i 80% ull! Den var nydelig! Hvordan er lengden? Anonymous poster hash: 07c6a...259
Vulpes Skrevet 19. januar 2014 #37 Skrevet 19. januar 2014 Den var nydelig! Hvordan er lengden?Anonymous poster hash: 07c6a...259 Jeg synes den har en perfekt mellomlengde, som fungerer til det meste. Det vil si ca 15 cm over knærne, målt sånn veldig omtrentlig. Jeg er lang i ryggen, så på de aller fleste vil den nok være bittelitt lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå