Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har vært sammen med kjæresten i snart 7 mnd`er nå, og vi har det kjempebra sammen! :laugh: (vi er 23 og 21)

Vi har kranglet en gang sammen pga en smågreie. Men jeg føler at vi sliter forholdsmessig pga en venn av typen. Jeg har lagt min bedre side til, og prøvd å bli venner med denne personen. Men det har gått generelt dårlig etter at han datet en av veninnene mine.

Det har seg slik at det "virker" som om denne vennen hater meg, og det er ikke noe morsomt når det konstant blir småkrangling om dette.

Jeg har blant annet opplevd å fått hatmeldinger og hat telefoner av denne personen på grunn av et forholdsbruddet med venninnen min.

han klikker også på meg når jeg og typen fester sammen. Han sender også ofte hatmeldinger når vi har gått hver for oss. Dette har tilslutt ført til at vi ikke kan feste sammen lenger. Typen ønsker heller ikke å feste uten kompisen sin siden de er barndomsvenner, og henger så godt som hele tiden. Noe jeg syntes er kjempetrist.

Alt dette kan jeg egentlig i grunn leve med, men når vennen til typen også vil at de skal dra ut på byen, på valentisndag! blir jeg veldig lei meg :tristbla:

(Heldigvis sa typen nei :hjerte::hjerte: )

Har jo selfølgelig prøvd å snakke litt med typen om dette, men da blir det fort småkrangling :frown: Tett etterfulgt av dårlig stemning :grine:

Er mer småting enn det jeg har skrevet her, men dette er det mest relevante :biggrin:

Så hva burde jeg gjøre? er det kanskje på tide å ta en alvorsprat om dette? :frown:

Anonymous poster hash: a55d2...829
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatmeldinger?

Anmeld fyren!

Anonymous poster hash: 9bd01...80b
Skrevet

Kan jeg det? det står ikke så mye annet enn at han hater meg :frown:

Anonymous poster hash: a55d2...829
Skrevet

1: Ikke begynn med anmeldelser og tull. Start med å gi hateren tydelig beskjed. Informer ham gjerne om konsekvensene dersom han fortsetter.

2: Hvorfor tillater du at kjæresten din er fullstendig tøffel? Få ham til å stå opp for deg, kvinne! Syns han oppriktig at det er greit å feste med en fyr som skriver hatmeldinger til deg? Laban!!

Skrevet

Ingen grunn til anmeldelse da,kjære vene!

MEN han kjæresten din bør gi klar beskjed om at kameraten ikke får sende hatmeldinger og div til deg!

Hadde kjæresten min tillatt/vært likegyldig over sånt,hadde jeg syns d e t hadde føltes verre enn hva den tulling av kamerat gjør!

Anonymous poster hash: f58c6...56c
Skrevet

hei!

alle vennene til kjæresten min hater meg, misliker meg eller noe lignende.
Jeg forventer ikke at kjæresten min skal velge side, men se hva som er rett og galt. Hvis jeg får en melding der det står "hater deg", hadde det ikke tatt lang tid før jeg sa det til kjæresten min. DA hadde jeg forventet at han hadde tatt en alvorsprat med vennen sin. det hadde jeg nok gjort selv også, men det er ikke alltid like lett.
Man trenger ikke like hverandre, men respektere hverandre. Man skal gjøre dette for å ikke ha det drit i hverdagen, men også for kjæresten din/min...

Anonymous poster hash: da111...700

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...