Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å skrive sms med denne telefonen?

Jeg har hatt en t68, og sverget på at jeg aldri skulle ha Ericsson igjen pga treigt å skrive meldinger, men nå må jeg ha en ny mobiltelefon og tror dette er det best passende alternativet i forhold til mine ønsker.

(Vurderer Samsung E700, men liker ikke at den ikke har triband.. Vil ikke ha Nokia.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er Nokia-elsker, men skal nå få meg T630. Kjæresten har den samme og er godt fornøyd og har ikke klagd på treg meny, noe han derimot gjorde da han hadde T68i. Har flere venninner med T610 og de har også bare lovord.

Gjest lekebøll
Skrevet

Jeg synes T630 er treig.

Skrevet

Hvis du sletter standardbildene blir telefonen litt kjappere!

Ericsson har også kommet med ny software til T630. :)

Gjest lekebøll
Skrevet
Hvis du sletter standardbildene blir telefonen litt kjappere!

Ericsson har også kommet med ny software til T630. :)

Jeg har sletta alt som kan slettes, men jeg må vel innrømme at jeg har "et par" mms og sms der, som jeg ikke "klarer" å slette. :wink:

Uansett, jeg syntes den var treig i begynnelsen også - menyene bruker fjorten måneder på å fjerne seg (f.eks. melding om at ordet ikke finnes ... etc.).

Skrevet
Jeg synes T630 er treig.

Enig! Har den samme mobil selv, og det må være den desidert treigeste mobilen jeg har vært borti i hvertfall. Det må da være mulig å ha et par SMS'er innpå, uten at det skal ta år og dag før den i det hele tatt reagerer, vel? :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ericsson vil alltid være treig pga operativsystemet de bruker og dens utnyttelse av internminnet i telefonen. Nokia, derimot, vil tydeligvis alltid være mottagelig for virus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...