AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Hvert år det masse mas fra både min mor og min far sin side av familien om at jeg må holde bursdagsfest for meg selv. Ettersom foreldrene mine er skilte, så må jeg da ha to besøk, og i tillegg bor jeg i leilighet med plass til maks 5 personer. I år fyller jeg 25, og tenkte at istedenfor å stelle i stand to besøk med altfor lite plass, så "leier" jeg et lokale, type grendahus gratis og inviterer alle der, så får de komme de som vil. Det er ikke noe vondt blod mellom foreldrene mine så vidt jeg vet, men de har ikke snakket sammen siden jeg ble 18, ellers vet jeg at det er flere familiemedlemmer på begge sider som savner å treffe "andre siden". Kan dette bli suksess tror dere, eller hørtes det bare ut som en rar og merkelig idè? Anonymous poster hash: 3c5f1...c70
Gjest Soley Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kan ikke si noe om det blir "bråk" om familien møtes igjen, men det burde ikke skje, fordi det er din bursdag de er snakk om, de kan vel være hyggelige mot hverandre den dagen du har bursdag?
Hulderen Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Inviter og se hva som skjer. De som ikke takler å møte noen fra "andre siden", får la være å komme. Ikke ta deg nær av det om noen takker nei. Bare kos deg med de som stiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå