Gå til innhold

Har på hjernen:: ingen vil ha meg til annet enn sex.... hvordan få en bedre innstilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på hjernen at ingen vil ha meg til annet enn sex, hvordan rette på innstillingen? er det andre som har hatt samme tanker?

Er gjerne erfaringer som gjør det.... Jeg har negative erfaringer, men...... det kan jo være at noen kan mene alvor med meg og....

Anonymous poster hash: 459a3...ea0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på denne...

Anonymous poster hash: 719f1...543
Skrevet

Er dere gutter eller jenter?

Anonymous poster hash: f8a2b...7b7
Skrevet

trådstarter : jeg er en dame...

Skrevet

Vel, istedenfor å gå til baren. Gjør mye annet, som å trene på lokalgymmen, dra på et biblotek eller bare slappe av på en kafe. Hvis du viser at du er interessert så kommer det nok en bedre mann.

Anonymous poster hash: 3baf5...8a0

Skrevet

Jeg har på hjernen at ingen vil ha meg til annet enn sex, hvordan rette på innstillingen? er det andre som har hatt samme tanker?

Er gjerne erfaringer som gjør det.... Jeg har negative erfaringer, men...... det kan jo være at noen kan mene alvor med meg og....

Har du noen evner som tilsier at du er brukbar til noe annet da?

Anonymous poster hash: 89666...04c

Skrevet

Dere kan jo alltids vente en GOD stund da, for å se om han henger rundt eller ikke.

Om man stikker etter 1 mnd fordi det ikke er sex involver, så ja, da er han nok kun interessert i èn ting.

De fleste mennesker som har respekt for partneren sin, klarer pent å vente til h*n er klar. :)

Skrevet

trådstarter: også kan vi se hvor mye tid de vil bruke på oss ellers, med å gå på kinoer, turer osv. Hvis de bare vil ha sex så vil de bare hjem til oss, eller hjem til seg, og da blir det som regel aldri kino, turer osv.

Skrevet

trådstarter: og den som aldri forsøker , intet vinner, hva har vi å tape... men samtidig er det ikke noe gøy å ha sex med mange menn før man kommer muligens i mål....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...