Gå til innhold

Har på hjernen:: ingen vil ha meg til annet enn sex.... hvordan få en bedre innstilling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har på hjernen at ingen vil ha meg til annet enn sex, hvordan rette på innstillingen? er det andre som har hatt samme tanker?

Er gjerne erfaringer som gjør det.... Jeg har negative erfaringer, men...... det kan jo være at noen kan mene alvor med meg og....

Anonymous poster hash: 459a3...ea0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må tenke positive ting om deg selv og din personlighet, så vil du synes det er naturlig at andre også kan synes du er interessant. Og det er selvfølgelig lurt å vente litt med sex når du har møtt noen, men ikke altfor lenge.

Anonymous poster hash: f1ab7...082
Skrevet

Sliter med samme tankene. Er med disse flotte og fine mannfolkene som forguder meg, skryter meg opp i himmelen og setter spørsmålstegn med hvordan i huleste kan JEG være singel.

Men alt i alt føler jeg de bare liker meg for sexen sin del. Har forsåvidt mye sex, elsker sex, føler egentlig det er en av de få tingene jeg virkelig mestrer også. Men igjen, man trenger ikke å se ut som et fruktfat for at de skal stikke kølla si oppi deg, du vet hvordan menn er. Og jeg er sann selv, har jo sex med folk uten at der nødvendigvis er følelser involvert.

Kanskje nettopp derfor jeg tror at det kun er for sexen sin skyld når det blir på det mer personlige plan. Selv om jeg ikke har noe grunn til å tro det. Når jeg blir invitert på middager og kveldene blir lange og jeg overnatter uten at den stakkars sengen får gjennomgå.

Har vanskelig for å tro at noen kan like meg. Jeg syns ikke jeg er pen. Ofte syns jeg egentlig jeg kan se ut som en mann. Den stygge lille rompa, de smale hoftene, de brede skuldrene, det tynne håret og det stygge ansiktet.

Skrevet

Trådstarter: Da er jeg ikke alene. Jeg tror ikke at jeg er noe pen. Jeg sliter med selvbilde. På videoopptak og slik så synes jeg faktisk at jeg ser veldig fin ut, men det er jo på video... og ikke i virkeligheten....

Jeg går rundt og prøver å tenke at de liker meg... Har gått på dater...der jeg håper... og vil ønske og tro det, men så viser det seg at jeg får respons av alle jeg dater.. så og si... og alle får meg i senga , og så dumper de meg eller så fortsetter de å prøve å lure meg til sengs igjen med å enten skrive at de ser på meg som forholdspotensiale, eller med å si at de ser bare på meg som en elskerinne, men kan vi ikke ha det litt gøy liksom....

Nei jeg har dårlig selvtillit....... Og vanskelig å omsnu den.

Skrevet

Trådstarter: Da er jeg ikke alene. Jeg tror ikke at jeg er noe pen. Jeg sliter med selvbilde. På videoopptak og slik så synes jeg faktisk at jeg ser veldig fin ut, men det er jo på video... og ikke i virkeligheten....

Jeg går rundt og prøver å tenke at de liker meg... Har gått på dater...der jeg håper... og vil ønske og tro det, men så viser det seg at jeg får respons av alle jeg dater.. så og si... og alle får meg i senga , og så dumper de meg eller så fortsetter de å prøve å lure meg til sengs igjen med å enten skrive at de ser på meg som forholdspotensiale, eller med å si at de ser bare på meg som en elskerinne, men kan vi ikke ha det litt gøy liksom....

Nei jeg har dårlig selvtillit....... Og vanskelig å omsnu den.

På meg virker det som om du er så opptatt av hva de synes om deg og vil med deg, at du helt glemmer at du faktisk er på date for å kose deg, og selv vurdere hva du egentlig synes om dem og vil med dem... ;)!

Selv om det er greit å være opptatt av å ikke fremstå som helt idiot, så er de like nervøse som deg, og sitter og tenker på hva du synes om dem.

Prøv å bare kose deg, og å tenke mer på å gjøre deg opp et inntrykk selv.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tenker at ingen vil ha deg for annet enn sex, så er det mest sannsynlig det som skjer også! Invester i deg selv og selvbildet ditt og skap en endring i deg som også vil skape en endring i hvordan de oppfatter deg.

Hvis du fremstår som en kvinne som vet hva hun vil, har kontroll over egne følelser og som ikke er ute etter noen å ha sex med, men en kjæreste, så vil de også se på deg på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...