Lady Skrevet 16. januar 2014 #1 Del Skrevet 16. januar 2014 Tips anyone? Er virkelig nokså blank. Har tenkt på forskjellige alternativer, men kommer ikke på noe jeg har veldig lyst til å gi. Vil gi noe som det ikke er så stor sannsynlighet for at hun får fra før. Håper noen har tips til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 16. januar 2014 #2 Del Skrevet 16. januar 2014 Gavekort, så kan hun kjøpe noe selv. Enten i en bestemt butikk, eller på et helt kjøpesenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest star123 Skrevet 16. januar 2014 #3 Del Skrevet 16. januar 2014 hva med http://www.blackdesign.no/ er ikke noe damer liker da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #4 Del Skrevet 16. januar 2014 Gavekort, så kan hun kjøpe noe selv. Enten i en bestemt butikk, eller på et helt kjøpesenter Takk for tips! hva med http://www.blackdesign.no/ er ikke noe damer liker da? Det her var ikke så dumt! Men hun har så god stil. Er redd hun ikke liker det jeg bestiller. Men absolutt noe å vurdere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Del Skrevet 16. januar 2014 Gavekort på ansikts- eller kroppspleie. Det fikk jeg til min 30-årsdag, og det var helt nydelig Anonymous poster hash: 1d633...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 16. januar 2014 Gavekort på ansikts- eller kroppspleie. Det fikk jeg til min 30-årsdag, og det var helt nydelig Anonymous poster hash: 1d633...55e Ja, har tenkt på det. Velding fin gave! Men det koster jo raskt 1000kr. Såpass mye penger har jeg ikke tenkt å bruke :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 16. januar 2014 #7 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg ga et venninne konsertbilletter siden jeg visste at det var en konsert hun ville på. Konsert/stand-up/musikal fungerer ofte som gave hos mine venninner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Del Skrevet 16. januar 2014 Skrekk og gru! Jeg er jente og interessert i interiør, men HATER denne butikken. Fikk et gavekort, og fant ingenting jeg hadde lyst på. Endte opp med å måtte bruke det på noen helt enkle og overprisede lys. Så med mindre du VET at venninnen din er glad i den stilen, vil jeg ikke anbefale gavekort her. hva med http://www.blackdesign.no/ er ikke noe damer liker da? Anonymous poster hash: 50268...d55 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Del Skrevet 16. januar 2014 Kan dere gå sammen flere og spleise? Da kan dere jo kjøpe gavekort på spa og sånt. Men husk at du kan sikkert kjøpe gavekort på hudpleie/spa på beløp og ikke behandling. Så kan du feks kjøpe et gavekort på 400kr og så kan venninna di legge i mer penger om hun ønsker en dyrere behandling. Anonymous poster hash: 7ce60...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Del Skrevet 16. januar 2014 Skrekk og gru! Jeg er jente og interessert i interiør, men HATER denne butikken. Fikk et gavekort, og fant ingenting jeg hadde lyst på. Endte opp med å måtte bruke det på noen helt enkle og overprisede lys. Så med mindre du VET at venninnen din er glad i den stilen, vil jeg ikke anbefale gavekort her.Anonymous poster hash: 50268...d55 Må si meg enig her. Jeg er ikke spesielt interessert i interiør ettersom jeg er student og ikke eier egen leilighet, men jeg var en tur innom den butikken før jul på jakt etter julegave, og jeg fant ikke noe jeg syntes var lekkert. Kan hende de har noen fine ting, men det hadde de ikke da jeg var innom. Anonymous poster hash: 1a4e2...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #11 Del Skrevet 16. januar 2014 Ja, har tenkt på det. Velding fin gave! Men det koster jo raskt 1000kr. Såpass mye penger har jeg ikke tenkt å bruke :/ Kan dere ikke gå sammen flere?Anonymous poster hash: 1d633...55e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana Skrevet 16. januar 2014 #12 Del Skrevet 16. januar 2014 Gavekort på spabehandling om hun er av typen som liker sånt. Er en hit blant mine venninner iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 16. januar 2014 Kan dere gå sammen flere og spleise? Da kan dere jo kjøpe gavekort på spa og sånt. Men husk at du kan sikkert kjøpe gavekort på hudpleie/spa på beløp og ikke behandling. Så kan du feks kjøpe et gavekort på 400kr og så kan venninna di legge i mer penger om hun ønsker en dyrere behandling. Anonymous poster hash: 7ce60...3e1 Jeg kjenner ingen av vennene hennes, møter dem for første gang i bursdagen. Vi har heller ingen felles venner fra før, så da får jeg ikke spleiset med noen:/ Kom på at tanten hennes er hudspesialist, så hun får behandlinger hos henne til en billig penge. Da er hudpleie utelukket, men tror ikke hun får spa til redusert pris. Hmm åh, dette var vanskelig. Har ikke så lyst til å gi vin heller. Synes det er kjedelig. Må si meg enig her. Jeg er ikke spesielt interessert i interiør ettersom jeg er student og ikke eier egen leilighet, men jeg var en tur innom den butikken før jul på jakt etter julegave, og jeg fant ikke noe jeg syntes var lekkert. Kan hende de har noen fine ting, men det hadde de ikke da jeg var innom. Anonymous poster hash: 1a4e2...86a Nei, det er sant. De hadde ikke noe særlig lekre ting, men synes disse skålene var litt søte http://www.blackdesign.no/Keramikk-Lamper/Skål/Keramikk/Sweets/Sprøtt-og-godt-BEIGE--22x14--2331703-p0000000589 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 16. januar 2014 #14 Del Skrevet 16. januar 2014 Liker hun å lese? Bøker er alltid populært hos meg. Eller et brettspill? Voksenspillet - de har det på Åhlens. En litt bedre flaske med noe? Sherry, portvin eller noe annet "for gamle damer" sammen med en flaske rusbrus "for gamle dager"? Gavekort på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 16. januar 2014 Liker hun å lese? Bøker er alltid populært hos meg. Eller et brettspill? Voksenspillet - de har det på Åhlens. En litt bedre flaske med noe? Sherry, portvin eller noe annet "for gamle damer" sammen med en flaske rusbrus "for gamle dager"? Gavekort på kino Dette? http://www.spillsjefen.no/product_info.php?products_id=53667 Den drikkeleken er morsom, men føler ikke at man trenger et spill for å leke den. Man finner jo på spm selv. Ikke for å være negativ. Gavekort på kino er fint! Det får man vel alltids bruk for:) Takk for tips. Kom gjerne med fler tips andre også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #16 Del Skrevet 16. januar 2014 Telys? Anonymous poster hash: 93be6...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boletta Skrevet 16. januar 2014 #17 Del Skrevet 16. januar 2014 Dette?http://www.spillsjefen.no/product_info.php?products_id=53667 Den drikkeleken er morsom, men føler ikke at man trenger et spill for å leke den. Man finner jo på spm selv. Ikke for å være negativ. Gavekort på kino er fint! Det får man vel alltids bruk for:) Takk for tips. Kom gjerne med fler tips andre også! Nei, det heter voksenspillet. Er kort med en del påstander. Og så får man poeng ut fra det. Veldig latterfremkallende. F.eks: eier du fryseelementer? 2poeng. (Dårlig eksempel, men det er mange bra / kommer bare ikke på de nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. januar 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 16. januar 2014 Nei, det heter voksenspillet. Er kort med en del påstander. Og så får man poeng ut fra det. Veldig latterfremkallende. F.eks: eier du fryseelementer? 2poeng. (Dårlig eksempel, men det er mange bra / kommer bare ikke på de nå) Åh, det må jeg sjekke ut. Tusen takk for tipset:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #19 Del Skrevet 16. januar 2014 Noe herfra? De har mye fint, som også kan brukes og ikke bare ligge og "slenge".(: http://lushnorge.no/ Anonymous poster hash: e0102...114 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå