Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært utbrent i ett år, og var da delvis sykemeldt. det var sammensatte problemer, men en av grunnene til utbrentheten var samlivsproblemer. Dårloig kommuniksasjon og skjev fordeling av arbeidet. Jeg fikk med mannen til familieterapi, og han synes vi fikk utbytte av det. Vi begynte å kommunisere bedre. Jeg fikk mere krefter til å gå på jobb. Så finner jeg ut at han har vært utro. Han innrømte først ingenting, men så kom det for en dag. Om jeg har fått vite alt, det tror jeg ikke. Det dreier seg ikke om følelsesmessig forhold, men sex.

Nå har jeg store problemer med å konsentrere meg på jobben igjen. Prøver og prøver, men jeg får ikke gjort stort om dagene. Mannen min vil gjerne redde ekteskapet sier han, men jeg er i tvil om det lar seg redde. Uansett må jeg behlde jobben, og fungere der. Jeg tror ikke sykmelding vil hjelpe meg nå. Jeg går til psykolog. Det hjelper litt, men jeg sliter fortsatt med konsentrasjonen. Hele hodet er fylt av tanker rundt utroskapen og en eventuell skilsmisse. Eller ikke skilsmisse. Jeg har dårlig samvittighet for at jeg gjør en dårlig jobb, men tør ikke å si i fra. "Tilsynelatende" fungerer jeg noenlunde. Jeg får det til å virke sånn i hvertfall.

Anonymous poster hash: a1bdf...373
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ifht jobb: fake it 'till you make it!

Sannsynligvis er det godt nok og andre syns ikke jobben du gjør er så ille. Når man er utbrent har man en tendens til å stille for høye krav til seg selv. Slutt med det og tenk at du er god nok!

Fokuser på jobb, fortsett i terapi og finn ut hva du vil med ekteskapet.

Anonymous poster hash: 05398...36a

• Liker 1
Skrevet

Skjønner at det er vanskelig å konsentrere seg. Et forslag er å få et annet sted å bo for en periode. Det må kunne aksepteres innenfor ekteskapets rammer hvis han først har vært utro. Kanskje kan du da tenke litt lettere - kjenne etter hvordan du har det uten ham. Har dere barn sammen forresten?

Tenk på deg selv - ikke ekteskapet i første omgang. Han har ikke tenkt på deg, nå er det du som trenger støtte.

Anonymous poster hash: 07ce9...df6
Skrevet

Hvor lenge skal et menneske fortsette i et hanglende forhold? Du burde kommet deg ut for lenge siden. Og utroskap? Leve med usikkerheten om det skjer igjen? Nei altså. Har vært der. Kom meg ut på tross av hus, barn og felles nettverk, og vet du hva? Jeg har aldri angret. Det går bra!

Hold ut i jobben og bruk den heller til å fokusere på andre ting, en tankepause fra det hjemme.

Ønsker deg lykke til, men slutt å grav deg ned i et destruktivt forhold!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...