Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp blitt kjent med en fyr, vært på et par-tre dates :-)

Foreløpig har det blitt av typen ut og ta en øl, + 1 hjemmedate.

Jeg er generelt ganske stille og rolig av meg og kan godt trives med slike hjemmedater. Han er dog litt mer utagerende og rastløs av seg, så jeg tenkte å foreslå noe litt mer spenstig på neste date.

Trist nok har jeg bodd i Oslo i 5 år uten egentlig å få med meg så mye av byen annet enn konserter..

Så - er det noen erfarne Osloborgere her som har tips til aktiviteter man kan gjøre på en date her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja..cruising på Sognsvann?

Anonymous poster hash: fccbe...c62
  • Liker 1
Skrevet

Stå på snowboard/ski og ta en pils i bakken.

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp blitt kjent med en fyr, vært på et par-tre dates :-)

Foreløpig har det blitt av typen ut og ta en øl, + 1 hjemmedate.

Jeg er generelt ganske stille og rolig av meg og kan godt trives med slike hjemmedater. Han er dog litt mer utagerende og rastløs av seg, så jeg tenkte å foreslå noe litt mer spenstig på neste date.

Trist nok har jeg bodd i Oslo i 5 år uten egentlig å få med meg så mye av byen annet enn konserter..

Så - er det noen erfarne Osloborgere her som har tips til aktiviteter man kan gjøre på en date her?

Lage snømann

Skøyter

Ake

Skitur med kakao og kvikklunsj

Bowling

Klatring

Anonymous poster hash: b8356...816

Skrevet

Megazone. Hoho... Dog kanskje noe barnslig men veldig gøy :-)

Anonymous poster hash: e55fe...289
Skrevet

Hva med å dra på en konsert da? Kjempefint å nyte musikken sammen og holde rundt hverandre :).

Skrevet

Shit, megazone var faktisk ingen dum ide! Takk!! Barnslig spiller ingen rolle, man er bare så voksen som man føler seg ;-)

Konsert er alltid supert, men vi har begge sansen for litt hardere musikk - så blir ikke så mye romantisk holding.. :)

Skrevet

Reptilparken!

Det er den nede i pilestredet? Hørtes faktisk ganske kult ut. :)

Skrevet (endret)

Jepp! Og på ettermiddager er det ofte skoleungdom der som får leke med slangene, så plutselig kommer de bort til deg og spør om du vil hilse på og da er det ypperlig å hyle og slenge deg rundt halsen på han du er der med ;)

Endret av Hecubaa
  • Liker 1
Skrevet

Hva med å ta et 24 eller 48-timers cruise til København, Fredrikshavn eller Kiel? :)

Anonymous poster hash: abe67...e2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...