AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Ja, da kom vintern da, og glatta.. Er det noen som har tips for gode vinterdekk som er bra på glatta? Fant ut i dag at jeg nekter å kjøre piggfritt mer :-( ekkelt og sleipt å kjøre. Så da er jeg på jakt etter nye og BRA vinterdekk :-) Anonymous poster hash: 4704b...802
Ike Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Nokian hakkapeliitta kom ut best i test av NAF nå denne sesongen!
El Duderino Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Hiver meg på og anbefaler Nokian Ellers har Continental sine nye piggdekk også mye skryt.
catman Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Kjøpte Nokian Hakka 7 og er svært godt fornøyd. Leverer i barnehagen på toppen av en bratt bakke i en brøytesløv Vestlandskommune hver morgen. Jeg kan ikke si hvor mange ganger jeg har kjørt forbi livredde mødre med piggfrie dekk som stå på kryss og tvers av denne bakken - uten å merke noe særlig til glatta med piggdekkene mine. Attpåtil fremhjulsdrift på familiebilen...
Stormborn Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Nokian er vel best i test Men generelt er de tre på toppen bra! Har Continental og er superfornøyd med de også!
catman Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Husk at hvis du kjøper dekk så sent ut i sesongen så er det svært vanlig å få 50% rabatt. Ser disse skiltene overalt... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Ja, da kom vintern da, og glatta.. Er det noen som har tips for gode vinterdekk som er bra på glatta? Fant ut i dag at jeg nekter å kjøre piggfritt mer :-( ekkelt og sleipt å kjøre. Så da er jeg på jakt etter nye og BRA vinterdekk :-) Anonymous poster hash: 4704b...802 Tusen takk for svar alle sammen!Anonymous poster hash: 4704b...802
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå