AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes det virker som om alle gutter har det i seg å være drittsekker. Hvis en jente er mindre attraktiv/lubben eller klengete har jeg sett selv de snilleste av guttevennene mine bli drittsekker. Disse jentene er på en måte greie å ha sex med når det ikke finnes bedre alternativer, men det er også greit å oppføre seg helt grusomt mot dem hvis det viser seg at de vil mer enn ONS. I tillegg har jeg sett selv de slemmeste guttene bli forelsket og få hjertene sine knust. Den samme gutten som går på date med en jente, puler henne, og så latterliggjør henne etterpå fordi hun fortsetter å ta kontakt. Hanblir dødsforelsket, gjør alt for ei jente, og sitter der såret etterpå og klager over at han er sånn en snill fyr og jenter er drittsekker og luremuser som leker med andres følelser etc etc. Er det sannhet i dette? Kan en hver gutt være både drittsekk og prins bare den "rette" jenta bringer det fram i vedkommende? Anonymous poster hash: e5ca0...08f 2
Gjest Passing by Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Ja, akkurat som det kan finnes prinsesser og hekser i enhver jente. Ikke alle jenter som er like nådige mot gutter de ikke helt liker men som er grei og ha, og de blir også knust når den de bryr seg om svikter dem. 3
Gjest Kim Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 En fryktelig naiv måte å tenke på... Vil anbefale deg å legge fra deg slik sort/hvit tankegang, til fordel for det faktum at vi mennesker er kompliserte biologiske maskiner som; gitt de rette omstendighetene er kapable fra alt til ren altruisme til overgrep, drap og tortur.
Gjest Summers Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes det virker som om alle gutter har det i seg å være drittsekker. Hvis en jente er mindre attraktiv/lubben eller klengete har jeg sett selv de snilleste av guttevennene mine bli drittsekker. Disse jentene er på en måte greie å ha sex med når det ikke finnes bedre alternativer, men det er også greit å oppføre seg helt grusomt mot dem hvis det viser seg at de vil mer enn ONS.Anonymous poster hash: e5ca0...08f Du skriver jo ikke at han lovet at det skulle bli noe mer før sexen. Synes det er mer jenta som er naiv enn gutten som er drittsekk.
Gjest Inferno Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Jada jada jada. Alle er fæle og onde men også snille og gode. Gjeeeesp. Dropp svart-hvitt-tankegangen, du.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes det virker som om alle gutter har det i seg å være drittsekker. Hvis en jente er mindre attraktiv/lubben eller klengete har jeg sett selv de snilleste av guttevennene mine bli drittsekker. Disse jentene er på en måte greie å ha sex med når det ikke finnes bedre alternativer, men det er også greit å oppføre seg helt grusomt mot dem hvis det viser seg at de vil mer enn ONS. I tillegg har jeg sett selv de slemmeste guttene bli forelsket og få hjertene sine knust. Den samme gutten som går på date med en jente, puler henne, og så latterliggjør henne etterpå fordi hun fortsetter å ta kontakt. Hanblir dødsforelsket, gjør alt for ei jente, og sitter der såret etterpå og klager over at han er sånn en snill fyr og jenter er drittsekker og luremuser som leker med andres følelser etc etc. Er det sannhet i dette? Kan en hver gutt være både drittsekk og prins bare den "rette" jenta bringer det fram i vedkommende?Anonymous poster hash: e5ca0...08f Nå har vel ikke du beskrevet noe annet enn drittsekker i ditt tilfelle. Så klart det finnes gutter som er snille prinser, men du må nok grave litt dypere. Gutter som er på jakt har ofte en agenda, og de er stort sett ikke så snille. Man må lete på andre steder! Anonymous poster hash: aa0c2...aac
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Du skriver jo ikke at han lovet at det skulle bli noe mer før sexen. Synes det er mer jenta som er naiv enn gutten som er drittsekk. Du har vel gått totalt glipp av poenget hennes her... Anonymous poster hash: fff0b...655 1
Gorgonzola Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Jeg synes det virker som om alle gutter har det i seg å være drittsekker. Med denne holdningen er det ingen vits i å bry seg hva du synes. Hva om en mann hadde postet "det virker som om alle jenter har det i seg å være bitch" Vi snakker trakassering av kvinner på nettet da, ikke sant??
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Med denne holdningen er det ingen vits i å bry seg hva du synes. Hva om en mann hadde postet "det virker som om alle jenter har det i seg å være bitch" Vi snakker trakassering av kvinner på nettet da, ikke sant?? Det gjør man da vel ikke. Selv er jeg feminist, men ja: Jeg tror nesten alle av begge kjønn har det i seg å kunne være både en dritt og veldig snill. Og så kommer det an på både oppdragelse og moral og mye annet, hvorvidt det kommer synlig ut eller ei. Anonymous poster hash: fff0b...655
Gjest Whitestripes Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Jeg kan være både bitch og verdens snilleste, det kommer helt an på. Enkelte mennesker får fram det verste i meg, mens andre får fram det beste. Så jeg tror dette kan gjelde begge kjønn. Jevnt over er jeg snill og grei, og har vel "vokst" av meg de verste heksetendensene, det skal sies
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå