AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg går for tiden på AAP og skal jobbe fra høsten av hvis alt går etter planen og jeg fortsetter fremgangen og blir frisk. Jeg er redd jeg ikke skal få jobb med en gang siden jeg har vært ute av arbeidslivet noen år, har jeg opparbeidet rettigheter til dagpenger på AAP?Anonymous poster hash: d8122...e61
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Nei.Anonymous poster hash: 2b8b7...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Hvem kan få dagpenger? Hovedvilkårene for å få dagpenger er at du har fått redusert arbeidstiden din med minst 50 prosent har fått utbetalt arbeidsinntekt på minst 1,5 G (folketrygdens grunnbeløp) i siste avsluttede kalenderår (i fjor), eller minst 3 G (folketrygdens grunnbeløp) i løpet av de siste tre avsluttede kalenderårene. Foreldrepenger, svangerskapspenger og svangerskapsrelaterte sykepenger regnes med i kravet til minsteinntekt Arbeidsavklaringspenger er ikke arbeidsinntekt og gir følgelig ikke opptjening til dagpenger... Anonymous poster hash: 9f5aa...ddf
Frisørdama Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Må vel søke nav om sosialhjelp da tror jeg.
Helen Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Du vil få aap i inntil 3 mnd etter at aap er avsluttet. Så innen den tid må du finne deg en jobb ellers må du søke livsopphold gjennom sosialkontoret, for dagpenger har du ikke rett på.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 inntil seks månader dersom du på grunn av sjukdom blir arbeidsufør på nytt, utan å ha opparbeidd deg ny rett til sjukepengar Fra https://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/ArbeidsavklaringspengerAnonymous poster hash: d1aa7...d90
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 inntil seks månader dersom du på grunn av sjukdom blir arbeidsufør på nytt, utan å ha opparbeidd deg ny rett til sjukepengar Fra https://www.nav.no/Arbeid/Jobb+og+helse/ArbeidsavklaringspengerAnonymous poster hash: d1aa7...d90 Oops, kopierte feil setning. i inntil tre månader mens du søkjer arbeid etter gjennomført tiltak eller behandlingAnonymous poster hash: d1aa7...d90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå