Gå til innhold

Hjemmelaget alternativ for oppbevaring av klær? Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Klesskapet falt sammen og jeg skal snart flytte (om 3-4 mnd) så jeg ønsker helst ikke å kjøpe nytt for så kort tid bruk.

Har dere kloke hoder noen alternativ løsning (gratis eller veeeldig rimelig) for oppbevaring av klær på rommet i mellomtiden?

Tusen tusen takk!

Anonymous poster hash: fcada...8c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonymous poster hash: 7b364...fd2

Skrevet

Se om du får tak i et sånt klesstativ som bare er en stang på hjul. Du kan evt også kjøpe noen hengehyller å ha på stangen. Ellers finnes det rimelige stablekasser/hyller som du bare setter sammen i høyden. Disse kan fint brukes til flytting og evt i en bod eller som skittentøys-sortering senere.

Ettersom du snart skal flytte, så kan du jo også pakke ned de klærne du ikke kommer til å bruke før den tid i esker/bager/kofferter.

• Liker 1
Skrevet

Tusen Takk Lea2!

Jeg ville helst unngå å kjøpe kurver da det fort blir en 500 lapp... også aaanser jeg ikke hvordan jeg skal bruke det diden. Men må jeg så må jeg :-)

Andre tips?

Anonymous poster hash: 7b364...fd2
Skrevet

Sjekk Finn, kanskje noen gir bort skap mot henting?

Anonymous poster hash: 533f0...12e
Skrevet (endret)

Jupp, godt tips er en gammeldags nal/feiekost. Ta bort kosten og man har stanga igjen. Få tak i litt kjettinger evt sterkt tau som du fester i hver ende av stanga, og noen kroker til å feste i taket... så har du fint og brukbart hengeanordning som holder en stund. :) Forsto du det?

Endret av Hoppetaujenta
Skrevet

Hva med å kjøpe noen slike gjennomsiktige plastkasser? Ikke så pent, men så kan du bare legge lokket på og flytte uten å pakke. Og siden kan du jo bruke dem til å pakke bort vinterklær om sommeren eller julepynt eller hva som helst.

Om du trenger heng så har Biltema billig om ikke stilige løsninger. http://www.biltema.no/no/Hjem/Oppbevaring/Kles--og-Skooppbevaring/

Eller det er helt sikkert noe billig/gratis på finn eller Facebook.

Anonymous poster hash: 913a2...f5a

Skrevet

Det aller billigste er plastposer, men det kommer jo an på hvor mye klær du skal oppbevare :P Hvis du pakker vekk alt som ikke skal brukes i en eske eller hva du enn tenker å bruke når du skal flytte, så kan du legge resten pent i plastposer. En for bukser, en for singleter, en for pene topper osv.

Det er jo ikke direkte pent eller koselig, men hvis økonomien tilsier at du ikke kan kjøpe esker eller kasser, er det kanskje et OK alternativ.

• Liker 1
Skrevet

Var en sånn jeg mente med stang på hjul. De er veldig greie, men de billigeste har lett for å kollapse når man får hengt en del på dem. Eller velte om det blir litt overvekt på den ene siden. Den jeg hadde lå mer enn den sto tror jeg :)

Men kurver trenger ikke å være dyre. Jeg tenker mer på sånne i plast som man stabler og kan ha plastposer eller skittentøy i. De har en åpning for fremsiden og er sikkert veldig greie til småting som sokker og undertøy

Skrevet

Kan du ikke bare ha klærne i stabler på et bord eller noe? Siden du likevel skal flytte snart..

Anonymous poster hash: ad1d3...18c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...