AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har en katt som alltid kommer når jeg roper på henne. Hvis jeg sier navnet hennes så mjauer hun. Det er så søtt! Hunden jeg passer kommer også når jeg roper på han. Anonymous poster hash: a1d1b...43f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Ja...Hvis jeg står i 2.etasje og roper på katten så kommer hun løpende. Hopper ned fra stativet med et brak og sprinter opp trappa. Når jeg skal legge meg sier jeg til den andre katten "kom da, X" så kommer han og legger seg ved siden av meg. Anonymous poster hash: 9159b...202
Lech Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Begge dyra lyder navnet sitt. Bikkja lyder også "fjompen", "dummen" og "gutten".
Adhara Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 De voksne gjør det, men ikke valpen (hun er snart 3 måneder). Vi jobber med saken med hun minste
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Katten her lyder navnet sitt når det passer den. Og navn som ligner. Han heter Tarzan, men jentungen har eksperimentert seg fram til at han lyder både "Bersjan" "Larsen" og "Farsdag" Anonymous poster hash: f5924...22c 4
~white lady~ Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 De to kattene mine adlyder navnet sitt ja. De forstår også "Vil dere ha mat?" "Snacks?" "Kom" "Ned" "Gå ut" "Kos" og "Hvor er leken din?" Så bruker jeg å få et koselig mjau tilbake når jeg hilser på de 1
Gjest Passing by Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Hun adlyder når det passer seg sånn, har hun bestemt seg for at det er deilig og varmt der hun ligger så kan vi rope på henne til vi blir blå i trynet uten respons. Men prøv å åpne kjøleskapsdøra i smug, da står hun ved siden av meg som et skudd. Jeg tror hun hører på måten vi sier navnet hennes og ut fra det tolker hun om det er verdt å komme, kan være medisin som er i kjømda og det kan hun godt unnvære.
Portvinpiken Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Ja, alle hundene og kattene gjør det. Hønsene derimot kommer gjerne i flokk...:-)
Gjest Inferno Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Fisken min plirer mot meg på en spesiell måte når jeg sier navnet dens. Noen ganger slår den krøll på halen også. Tror riktignok ikke det er av affekt. Har alltid mistenkt den for å ha OCD.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Ja, alle hundene og kattene gjør det. Hønsene derimot kommer gjerne i flokk...:-) Å så søtt! Jeg vil og ha høner Er de forresten like kosete som katter? Altså kan de ligge i fanget og kose? Anonymous poster hash: a1d1b...43f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Å så søtt! Jeg vil og ha høner Er de forresten like kosete som katter? Altså kan de ligge i fanget og kose? Anonymous poster hash: a1d1b...43f Ja det kan de når de får tiltro til deg :-). Vi har en flokk på 20 stk av ulike raser. Veldig hyggelig hobby. Alle kommer løpende når jeg kommer inn i hønsehuset, og når jeg setter meg ned spiser de fra hånden min og kalker i vei. Akkurat nå er det kjempestas hvis de får en bolle med snø! Speseielt èn har helt "dilla på snø" hehe. Eggene er kjempegode, og det er veldig "handy" å bare gå i hønsehuset hvis man skal lage en omelett, eller trenger egg til å bake kake. Men disse eggene er dyre... Vi har et ekstra stort hønsehus og det krever endel vedlikehold og vask etc. I tillegg får de masse gode frukt og grønnsaker etc. Så vi har de ikke for å få billige egg kan du si... Unnskyld TS, for avsporingen! Anonymous poster hash: fae0e...936
Portvinpiken Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 Ja det kan de når de får tiltro til deg :-). Vi har en flokk på 20 stk av ulike raser. Veldig hyggelig hobby. Alle kommer løpende når jeg kommer inn i hønsehuset, og når jeg setter meg ned spiser de fra hånden min og kalker i vei. Akkurat nå er det kjempestas hvis de får en bolle med snø! Speseielt èn har helt "dilla på snø" hehe. Eggene er kjempegode, og det er veldig "handy" å bare gå i hønsehuset hvis man skal lage en omelett, eller trenger egg til å bake kake. Men disse eggene er dyre... Vi har et ekstra stort hønsehus og det krever endel vedlikehold og vask etc. I tillegg får de masse gode frukt og grønnsaker etc. Så vi har de ikke for å få billige egg kan du si... Unnskyld TS, for avsporingen! Anonymous poster hash: fae0e...936 Jøss så rart at det ble postet som anonym! Det var virkelig ikke meningen :-). Innlegg over er meg :-)
Teqi Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Jepp, alle åtte hundene kan navnet sitt og jeg kan si ett og ett navn så kommer akkurat den hunden jeg spurte etter bort, eller kikker oppmerksomt på meg
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Truls Martin kommer alltid når jeg roper men Bella kommer aldri. begge er katter. Anonymous poster hash: 372af...5ae
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #16 Skrevet 16. januar 2014 Ja, hunden min adlyder navnet sitt. Men også en hel rekke andre navn, som feks fiskebollen, rampetroll og lapskaus... Så det er en viss mulighet for at han bare merker hvem jeg snakker til Anonymous poster hash: 14ab8...b79 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #17 Skrevet 16. januar 2014 Ja det kan de når de får tiltro til deg :-). Vi har en flokk på 20 stk av ulike raser. Veldig hyggelig hobby. Alle kommer løpende når jeg kommer inn i hønsehuset, og når jeg setter meg ned spiser de fra hånden min og kalker i vei. Akkurat nå er det kjempestas hvis de får en bolle med snø! Speseielt èn har helt "dilla på snø" hehe. Eggene er kjempegode, og det er veldig "handy" å bare gå i hønsehuset hvis man skal lage en omelett, eller trenger egg til å bake kake. Men disse eggene er dyre... Vi har et ekstra stort hønsehus og det krever endel vedlikehold og vask etc. I tillegg får de masse gode frukt og grønnsaker etc. Så vi har de ikke for å få billige egg kan du si... Unnskyld TS, for avsporingen! Anonymous poster hash: fae0e...936 Det går fint, det var jo jeg som spurte Har alltid vært fascinert av høner av en eller annen grunn. Kan tenke meg at de forbinder mennesker med mat, så hvis du roper på Kari og Dora så kommer hele flokken Anonymous poster hash: a1d1b...43f 1
Ariana Skrevet 16. januar 2014 #18 Skrevet 16. januar 2014 Ja, katten min vet hva hun heter, men hvis hun ikke vil ha selskap kommer hun ikke;)
Gjest Badebuksa Skrevet 16. januar 2014 #19 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har flere dyr, men hunden adlyder navnet sitt, ja. Så lenge han ikke er i nærheten av en tispe.
Gjest Blomst83 Skrevet 16. januar 2014 #20 Skrevet 16. januar 2014 Ja pusefrøkna adlyder navnet sitt,og det gjorde de andre når de levde også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå