Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Skrevet

Dagens innrigningsspørsmål må vel være en av de bedre :roll:

Bør utroskap tilgis? Ja eller nei?

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det kan selvfølgelig hende at utroskap kan være en engangshendelse. Men jeg ville nok aldri ha klart å stole på partneren min etter noe sånt noe, og et forhold skal jo være bygget på tillit, så da hadde det nok vært kroken på døra ja...

Skrevet

*glad eg ikkje såg det* Men det er jo symptomatisk då... Er ikkje akkurat så genialt å spørje 'Bør de eldre få det bedre her i landet?' heller, med ja og nei som alternativ... Det er så grunt at det er til å spy av...

Gjest Madam Felle
Skrevet

Totalt tåpelig at de bruker tid på å diskutere noe slikt. :roll:

Gjest TomKrus
Skrevet
Hva ble svaret da?

30 prosent var for utroskap.. :roll:

Gjest Poirot
Skrevet

Mente det burde tilgis? Det betyr jo ikke nødvendigvis at man er for utroskap. kan være at man er for å bevare forholdet som en enhet.

Gjest gjest1
Skrevet

Det at 30 prosent ville tilgitt er vel ikkje det samme som at dei er for utuskap, akkurat. Som Pip seier, det er umogleg å svare tvert ja eller nei på eit slikt spørsmål. Utruskap kan vere så mangt, og det er heilt individuelt kva følger dette vil få for forholdet.

Eg håpar eg aldri må ta stilling til det, men trur eg ville prøvd å tilgitt kjærasten min om han hadde vore utru. Eg seier at eg ville prøvd, fordi eg slettes ikkje er sikker på at eg hadde greidd det, men eg hadde ikkje greidd å likegyldig avfeie noko slikt.

Gjest TomKrus
Skrevet

Mente det burde tilgis? Det betyr jo ikke nødvendigvis at man er for utroskap. kan være at man er for å bevare forholdet som en enhet.

Jaja, vet det. Poenget er at dette ikke er et typisk ja/nei-spørsmål. Det er vel ytterst få som svarer kategorisk ja på dette (ja, jeg tilgir gjerne min manns/kones hundrede sidesprang. Nei, tror ikke det).

Skrevet

Utroskap børe aldri tilgis! Tror ikke på "en gang utro,alltid utro", men hvis kjæresten min hadde vært hatt hjerte til å dele seg med noen andre, er han ikke noe jeg vil spare på. To hjerter blir bundet sammen og deler noe spesielt,ikke tre!!!

Gjest rabrabara
Skrevet

Det kan vel bare de involverte avgjøre. Jeg har tilgitt utroskap, og selv om det var en vanskelig prosess angrer jeg ikke. Jeg har også selv blitt tilgitt, og jeg tror ikke han angrer heller.

Skrevet

Jeg har også tilgitt utroskap, noe som var utrolig vanskelig. Men, når jeg ser tilbake på det i dag så vet jeg at jeg valgte riktig den gangen!

Kommer helt an på situasjonen man er oppi tror jeg. Man vet ikke hva man gjør før man er der.

Skrevet

Så ikke programmet, men ville sliti stort med å tilgi noe slikt.

Tror ikke det ville gått, men ingen slike situasjoner er vel helt like.

Det finnes helt klart ting som ikke kan tilgis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...