AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Kjæresten min skal på utveksling i fire måneder nå, og jeg må si at forholdet vårt har vært litt i ubalanse i det siste. Nå vil jeg virkelig gjøre alt jeg kan for at han skal få sine 2-3 beste uker i hans liv før han reiser. Jeg trenger alle forslag, jeg skal være den mest fantastiske kjæreste. Ber virkelig om hjelp og tips Anonymous poster hash: 40a2b...d17
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Jeg og kjæresten min er på vårt mest romantiske når vi er på hyttetur o.l der kan vi slappe av, være oss selv, lage god mat, stearinlys og nyte hverandre uten kjas og mas fra hverdagen Helgetur på hotell er også noe vi har brukt å gjort. Et deilig hotellrom med badekar etc, og at hotellet er lagt til en annen by, ikke veldi nært, men overkommelig kjøreavstand med bil der har vi brukt å gå på kino, spise god mat osv. Masse sex, god mat og drikke, underholdning, avslapping, latter og morro. Behøver ikke mer enn det det at du prøver å komme på ideer for å være verdens beste kjæreste, sier meg at du er en god kandidat allerede Lykke til og nyyyt! Anonymous poster hash: e0e35...9e2
cascadas Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Går på skøyter sammen, gjør ting som dere vanligvis ikke gjør.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #4 Skrevet 17. januar 2014 Takk for tips. Noen som har flere? Anonymous poster hash: 40a2b...d17
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #5 Skrevet 17. januar 2014 Råd en liten utenlandsreise? Nå er prisene veldig lave! Hvis du ikke vil reise utenfor Norge kan dere jo f.eks reise på en ferie til kristiansand, hvor dere kan besøke dyreparken sammen? Veldig koselig og spennende, husk fotografiet! :-) Anonymous poster hash: d030b...ab4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå