AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Godt mulig det finnes en tråd om dette fra før. I så fall må moderatorene gjerne flette dem sammen eller slette denne. Har dere noen rare ting dere gjør? Noen av mine: Bruker langefingeren til å trykke med, f, eks på heisen. Spiser havregrøt med teskje. | Anonymous poster hash: 9749d...1e3
SKE87 Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Godt mulig det finnes en tråd om dette fra før. I så fall må moderatorene gjerne flette dem sammen eller slette denne. Har dere noen rare ting dere gjør? Noen av mine: Bruker langefingeren til å trykke med, f, eks på heisen. Spiser havregrøt med teskje. |Anonymous poster hash: 9749d...1e3 Hihi. Jeg spiser fiskegrateng med teskje. Slå den!
sol87 Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Jeg dytter gamle damer sånn at de faller! Neida. Det rareste er vel alt jeg tenker på. Jeg tenker f.eks alltid hvis jeg er i et formelt selskap at "hva ville skjedd om jeg gikk helt bananas og hoppa opp på bordet nå, hvordan ville folk reagert da?" Jeg tenker på det hver gang, tror jeg har gjort det helt siden jeg var liten og leste den historien om når Pippi Langstrømpe ikke klarer å oppføre seg i selskapet til mamman til Tommy og Annika. 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg spiser nesten alt med teskje (grøt, yoghurt, puddinger, mousser, noen supper osv), men akkurat iskrem spiser jeg med spiseskje. Tar da bare littegrann iskrem på tuppen av skjeen, men liker at det er så stor når isen er så kald. Jeg forsøker alltid å unngå å trakke på kummelokk, og banker meg selv to ganger i rygger dersom jeg er så uheldig å trakke på et.. Jeg tar ofte peke- og langefinger og "trekker" øyebrynene oppover. Innbiller meg at jeg får et mer åpent blikk da. Jeg må alltid sjekke et par-tre ganger om ytterdøren er låst (selv om jeg vet jeg har låst den..) Anonymous poster hash: eed04...754 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Jeg må ha teskje i te-/kaffekoppen min, selv om den ikke skal brukes til noe som helst. Idéen er naturligvis at den skal brukes til å røre ut kaffepulveret eller sukkeret, eller til å klemme overskuddsvann av teposen før jeg legger den til side. Men hvis samboeren min lager te/kaffe til meg og gjør alt ferdig, så må jeg gå og hente en teskje til å ha i koppen likevel - "just because". Får alltid noen rare blikk... Anonymous poster hash: 23b8a...91a
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 når jeg er ute å går så legger jeg ALLTID merke til småkrypene på bakken, og jeg MÅ gå rundt dem takler ikke knaselydene. holdt på å døde en gang jeg ved et uhell tråkket på en snegle:p ser sikkert ut som en klovn der jeg går rundt dem Anonymous poster hash: 66f2b...ca9 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hopper alltid over kumlokk... Og dersom jeg først begynner å tenke over det, kan jeg ikke trå på streker i flislagt gulv heller. Jo, og hver gang klokken er et spesielt tidspunkt, f.eks 12:12 eller 18:18, så sier jeg det høyt og kysser tre ganger på håndleddet. Hvorfor? Aner ikke! Gjort det siden ungdomsskolen. Anonymous poster hash: da722...de3
Gamerfrue Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 når jeg ligger inntil kjæresten, så hater jeg å puste inn luften som han blåser ut, og prøver å lage en rytme der jeg fordeler litt hvem som får bra og dårlig luft... ... og dette fortalte jeg ham nylig, og fant ut at han hadde det på akkurat samme måte!! Ikke rart pustinga vår har vært litt fucked up til tider! Hahaha! 9
Gamerfrue Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hopper alltid over kumlokk... Og dersom jeg først begynner å tenke over det, kan jeg ikke trå på streker i flislagt gulv heller. Jo, og hver gang klokken er et spesielt tidspunkt, f.eks 12:12 eller 18:18, så sier jeg det høyt og kysser tre ganger på håndleddet. Hvorfor? Aner ikke! Gjort det siden ungdomsskolen. Anonymous poster hash: da722...de3 Oi, shit, dette var en underlig tvangstanke! Er ikke det slitsomt! Hva med om natten? Eller kommer du ikke til å få sove i kveld fordi du begynner å tenke på det? Haha, det er akkurat som å fortelle noen "ikke tenk på pusten din" når de legger seg. 1
twirlX Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Hmm.. Når jeg er alene hjemme lukker jeg aldri do-døren når jeg skal tisse. Dette skjer forsåvidt og når de andre sover (vi er kun jenter i huset da.. haha) Tråkker aldri på komlokk, utenom de som står 40 på - når jeg var mindre hadde vi jentegjengen en sånn ''det betyr lykke å trå på de med 40 på'' og det sitter igjen i dag. Og får ikke til å sitte i sofaen uten pledd. Ikke fordi det er kaldt, men fordi jeg føler meg naken uten:P
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 går med paraply hele sommeren fordi jeg er redd for måker. og de pleier også å legge de stygge egga sine rett ved jobben så de angriper meg hele tida. Anonymous poster hash: 2ae77...fe8 1
Monstrum Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 når jeg ligger inntil kjæresten, så hater jeg å puste inn luften som han blåser ut, og prøver å lage en rytme der jeg fordeler litt hvem som får bra og dårlig luft... ... og dette fortalte jeg ham nylig, og fant ut at han hadde det på akkurat samme måte!! Ikke rart pustinga vår har vært litt fucked up til tider! Hahaha! Æhhh, DET gjør (gjorde) jeg også! Han hadde ganske dårlig ånde da, sånn til mitt forsvar... Ellers er det mange som tror jeg har høydeskrekk, men det har jeg ikke. Jeg er derimot redd for at det som holder meg oppe skal svikte, og DA blir plutselig høyder et problem.. Derfor lager jeg bestandig katastrofeplaner i hodet, og hvis jeg feks kjører over en bru, er det ingen som bør snakke til meg. Og jeg må ha noe tungt og spisst lett tilgjengelig (i tilfelle brua kollapser, og jeg må være rask å knuse vinduet før bilen havner under vann...) Innser nå at jeg kanskje høres en smule sprø ut.. 3
Gjest Awzm me Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Jeg hopper alltid over kumlokk... Og dersom jeg først begynner å tenke over det, kan jeg ikke trå på streker i flislagt gulv heller. Jo, og hver gang klokken er et spesielt tidspunkt, f.eks 12:12 eller 18:18, så sier jeg det høyt og kysser tre ganger på håndleddet. Hvorfor? Aner ikke! Gjort det siden ungdomsskolen. Anonymous poster hash: da722...de3 Haha, det gjør jeg også. Legger alltid merke til kumlokk, og ber gjerne venner om å gå rundt det om jeg går med noen også. om jeg trår på kumlokket må jeg si "bank i bordet, en to tre" tre ganger, haha. 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #15 Skrevet 17. januar 2014 Oi, shit, dette var en underlig tvangstanke! Er ikke det slitsomt! Hva med om natten? Eller kommer du ikke til å få sove i kveld fordi du begynner å tenke på det? Haha, det er akkurat som å fortelle noen "ikke tenk på pusten din" når de legger seg. Haha, det er også derfor jeg gikk som anonym, slik at jeg ikke blir gjenkjent! Det er rimelig sært, men vi var da en jentegjeng på ungdomsskolen som utviklet en sånn greie, og nå MÅ jeg gjøre det. Men det er ikke sånn at jeg venter på klokkeslettet! Det er bare dersom jeg tilfeldigvis ser at klokken er noe likt på begge sider (og det skjer faktisk ganske ofte!). En annen rar ting jeg har, er at hver gang jeg kysset/klinte osv med eksen så avsluttet jeg kysset med et lite eskimo-nesekyss... Aner ikke hvorfor. Det ble sånn.... "Trekker tilbake.... ser inn i øynene..... ESKIMO!" Anonymous poster hash: da722...de3
Gjest Blomsterert Skrevet 17. januar 2014 #16 Skrevet 17. januar 2014 Jeg tar aldri i håndtak med bare hender(bruker albuen eller trekker genser over hånden). Dette gjelder både ute,hos venner og ellers. Så vasker jeg hendene v e l d i g ofte. Ja,tvangstanker,men ikke så plagsomt,og alle rundt meg tar det helt ok. De bare ler iblant. Jeg takler heller ikke åpne skapdører! Ellers får jeg høy puls om ikke stuebord og kjøkkenbenk er fri for rot og støv. Vi må jo ha noe å slite med
Tortillajenta Skrevet 17. januar 2014 #17 Skrevet 17. januar 2014 Jeg dytter gamle damer sånn at de faller! Neida. Det rareste er vel alt jeg tenker på. Jeg tenker f.eks alltid hvis jeg er i et formelt selskap at "hva ville skjedd om jeg gikk helt bananas og hoppa opp på bordet nå, hvordan ville folk reagert da?" Jeg tenker på det hver gang, tror jeg har gjort det helt siden jeg var liten og leste den historien om når Pippi Langstrømpe ikke klarer å oppføre seg i selskapet til mamman til Tommy og Annika. Det gjør jeg og! 1
Frk.K Skrevet 17. januar 2014 #18 Skrevet 17. januar 2014 Jeg går ikke på runde kumlokk, men de firkantete går fint.. Jeg tar aldri på dørhåndtak ute i det offentlige, bruker alltid å ta jakken foran hånden eller å bruke armen eller noe sånt, som er dekket med jakke / genser ihvertfall.. Jeg tar heller ikke på den tingen som man kan holde seg i på rullebånd / trapper, da det er ekstremt ekkelt.. Jeg gjør sikkert ufattelig mye sært som jeg sikkert ikke er klar over selv.. ;p
Nepenthe Skrevet 17. januar 2014 #19 Skrevet 17. januar 2014 Jeg tvinner håret mitt, særlig når jeg ser på tv eller sitter i bil. Dette har jeg gjort så lenge jeg kan huske. Jeg husker en gang på ungdomsskolen at jeg hadde gjort det i en skoletime, og jeg hadde tvinnet hårlokken så hardt at den stod opp som en flettet pølse. Glemte det, og gikk rundt sånn hele friminuttet Ofte er det sånn at jeg må tvinne håret rundt fingeren tre ganger eller fem ganger, og så må jeg gjøre det da fem ganger eller tre ganger, slik at det blir mer enn 13 ganger. Jeg liker ikke tallet 13.
~white lady~ Skrevet 17. januar 2014 #20 Skrevet 17. januar 2014 Dette er litt flaut, men hver gang jeg går ut av huset, ut av bilen eller fra jobb må jeg sjekke innholdet i veska. "Skal vi seeee...nøkkel, mobil, lommebok, pudder." I den rekkefølgen. Og så en gang til, for sikkerhets skyld. Har også for vane å sjekke komfyren og ytterdøra flere ganger, før jeg legger meg. OCD? Neeeeida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå