AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #1 Skrevet 16. januar 2014 Jeg skal gjøre dette så kort som mulig, og dere er sikkert kjempe lei av å få slike spørsmål og svare på slike ting hele tiden. "Hva gjør jeg, han dumpet meg" "han slår meg" "han er utro mt meg" osv osv, men skal snakke fra min side og av erfaring. Når man er i ett forhold, som f.eks meg, i 4 år og man har vært gjennom veldig mye ting, alt fra vold,abort,krangling hele tiden,bo sammen, ikke bo sammen lengre, jeg kaster deg ut, du kaster meg ut, beskyldninger om utroskap osv. Du lyver, du går bak ryggen min med andre, sjalusi osv osv. drama rett og slett. Man blir litt blind rett og slett å man blir "hekta" å går rundt på at en dag så ordner det seg. Det kommer jo seff ann på forholdet om det ordner seg eller ikke, og jeg er jo full klar over at dette forholdet er ikke sunt for meg. Men denne gutten her kan jeg si med hånda på hjertet at han har vært utrolig stygg og slem mot meg, på alle mulige måter man kan tenke seg, han skal kontrollere alt, mens jeg har aldri har sett på tlf hans gjennom de 4 årene vi har vært sammen, verken tlf,email,facebook osv.. og vi har bodd sammen i 3,5 år. Han har dumpet meg mens vi har bodd sammen også, men nå som jeg har flyttet så dumper han meg så si anna hver uke, og hver gang så sier han nå menser jeg seriøst det er slutt, jeg orker ikke mer av deg osv.. Samtlige denne gangen også, jeg har til en viss grad for evig nok også, å bli såret hele tiden, men DET eneste som har holdt meg tilbake og at jeg kryper til han hele tiden ringer og sender meld og prøver å få han til å bli sammen med igjen er pga "grunnene" han dumper meg for. som f.eks - jeg vet du var på fest den dagen og var full og du pulte en annen- - jeg vet du chatter/har kontakt med andre gutter og sprer beina!" du er ett ludder osv "jeg vil ikke ha ei jente som går bak ryggen min" DET er slike ting som han tror jeg gjør når jeg ikke er sammen med han, og når jeg vet at jeg er USKYLDIG så gjør eg alt for å få han til å stole på det. Jeg er blitt syk i hodet mitt egentlig av hele forholdet, går rundt å tenker på KUNN hvordan jeg skal få han til å svare meg på sms og tlf å hvordan jeg skal vinne han tilbake. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe annet, enn HAN. Egentlig det er ikke ett spårsmålet egentlig at jeg burde glemme han og komme meg videre, han utført meg så mye vold at jeg kunne ha skrevet en bok om alle de smertene, bare at han tvang meg til å ta abort er sår som aldri vil gro. Spørsmålet mitt er "HVORDAN SKAL JEG KLARE Å LA VÆRE Å RINGE HAN 24/7 og sende meld? Han har facebook forresten, men han har aldri godtatt meg der, mest sannsynlig fordi han skjuler noe, så å blokkere han på facebook blir en simpel sak. Jeg tenker at min eneste mulighet er å klippe sim kortet i 2, å ha tlf avslått i 1-2 uker kanskje jeg venner meg til å ikke ringe han, også tenker jeg når jeg gir han stillhet så vil han tenke hvorfor ringer hun ikke lenger? Men tenker også det kan slå tilbake, at han velger å få seg ett nytt nr når jeg ikke ringer lenger å at han faktisk da går videre med livet sitt? Jeg trenger all tips dere kan gi meg.. Vel så kort ble det ikke, men sånn er det når man har mye på hjertet.... Hilsen Knust jente Anonymous poster hash: fbb92...818
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 DU ER SOM EN ALKOHOLIKER. Husk det. Du er avhengig, kan ikke kontrollere det. Last ned et 12 step program og FØLG DET. Du vil ikke leve resten av livet ditt på den måten, det skjønner jeg bare ved at du skriver dette innlegget. Og du kan komme ut av det. Du må visualisere det livet du vil ha, uten han. En ting er uklart, though: Han dumper deg for noe som ikke er sant, og du gjør alt du kan for at han skal stole på deg, og derfor kryper du på sms i dagevis helt til han svarer, og så blir dere sammen igjen? Hvordan funker akkurat det? Avtaler dere å møtes, og så tror han deg litt, eller hva skjer egentlig? Er han plutselig snill da, en stund? Hva får du ut av det? Jeg vet akkurat hvor jævlig det er å bli anklaget for alt man ikke har gjort, men se det for hva det er. Det er hans måte å pine deg på. Psykisk mishandling kalles det der. La meg gjette, han er en mammagutt som er vant til å få det som han vil? Høy på seg selv? Ustabil? Kontrollerende? Personlighetsforstyrrelser? Anonymous poster hash: 612a5...036
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #3 Skrevet 7. februar 2014 DU ER SOM EN ALKOHOLIKER. Husk det. Du er avhengig, kan ikke kontrollere det. Last ned et 12 step program og FØLG DET. Du vil ikke leve resten av livet ditt på den måten, det skjønner jeg bare ved at du skriver dette innlegget. Og du kan komme ut av det. Du må visualisere det livet du vil ha, uten han. En ting er uklart, though: Han dumper deg for noe som ikke er sant, og du gjør alt du kan for at han skal stole på deg, og derfor kryper du på sms i dagevis helt til han svarer, og så blir dere sammen igjen? Hvordan funker akkurat det? Avtaler dere å møtes, og så tror han deg litt, eller hva skjer egentlig? Er han plutselig snill da, en stund? Hva får du ut av det? Jeg vet akkurat hvor jævlig det er å bli anklaget for alt man ikke har gjort, men se det for hva det er. Det er hans måte å pine deg på. Psykisk mishandling kalles det der. La meg gjette, han er en mammagutt som er vant til å få det som han vil? Høy på seg selv? Ustabil? Kontrollerende? Personlighetsforstyrrelser? Anonymous poster hash: 612a5...036 Hvilket program tenkte du på? Har du noen link? Forholdet vårt er jo alltid frem å tilbake, nå er status at han vil kun ha sex med meg, vi bor jo over tusen mil fra hverandre. Han sier som regel "hvis du vil ha pikk" så vet du hvor jeg bor. Og smarte meg tenker ikke på pikken hans, når han sier sånn jeg tenker å yes endelig kan jeg møte han og snakke face 2 face. Han pleier alltid å si når vi krangler at han aldri vil se meg, eller at jeg aldri skal se han mer. så går 2-3 uker å han innser at jeg ikke kommer når han egentlig vil. og da blir han litt ydmyk, så fort han vet billet er i boks så sier han husk vi er bare sex kompiser. vi møtes, snakker med hverandre, som regel så vil han prate mins mulig om følelser og det vi har kranglet om. og slik forsetter det. om igjen og om igjen. når jeg drar, og hvis vi har blitt sammen igjen, så fort jeg er hjemme så dumper han meg og sier samme tingene igjen, å der sitter jeg da i 3 nye uker å ringer som en galning. Anonymous poster hash: fbb92...818
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2014 #4 Skrevet 7. februar 2014 Du må faktisk skrive ned alt dette i en bok og lese hver gang du er fristet til å kontakte han. Har du noen venner du kan alliere deg med? Som kan dra deg med ut på ting? Du burde rydde ut alt som minner deg om han. Anonymous poster hash: e1fe3...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå