Gå til innhold

En helt alminnelig.....1969?!

RaGnA

Anbefalte innlegg

Hei og Hå! :D

her har det zkjedd zaker og ting, jo ziden jeg var her zizt?! :o

Til min Ztore forbauselse, har jeg vært medlem siden 1969!!! er helt imponert jo!! :wink:

men dette zer jo, myye bedre ut da... (oj... kan jo legge inn bilde av meg og greir!? ztilig!

Har dezverre vært lite innom, kg i det zizte... og måtte innom for å ønske dere zpezielt Lyztige engler.... en Go Helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helluuu Ragna.

Jupp,her er vi plutselig blitt en del år eldre alle mann.Rynkene popper frem og alle de barna jeg skulle ha er det for sent og få.Siden typen min var 11 år eldre enn meg er han nå død og begravet og jeg er blitt enke.Hvis vi var gift da selvsagt.Er ikke sikker på akkurat det punktet for jeg husker ikke helt.Senil demensen begynner å herje fælt med meg :P

Briller har jeg fått også :o

Ellers må jeg si jeg er meget stolt over å ha vært medlem av KG siden 1969.Det er jaggu lenge siden jeg var så trofast mot noe.Kan jo likegodt stå frem med min utroskap nå når gubben er dauuu.Jeg sitter her med arva og lever livets glade dager 8) med massor av gigoloer (sånne spreke snertne menn man betaler en liten slump for at de skal gjøre.............ting med deg)

ååååhhhhhh,giiiid for noen stumper disse gøttene har :D

Ellers er det bare bra med Ragna???

Kanskje fruen vil komme å dele en liten joint og en giggolo med meg????

Jeg knipser med fingrene og sender limoen jeg vettø :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...