Gå til innhold

Forhold og Utroskap [Avstemning]

55 stemmer

1. 1. Utro eller Tro

• Det er en LITEN sjanse for at jeg kunne vært utro iløpet av de neste årene
      10
    • Det er en STOR sjanse for at jeg kunne vært utro iløpet av de neste årene
      0
    • Det er INGEN sjanse overhode at jeg kunne vært utro iløpet av de neste årene
      41
    • Vet ikke, er ikke sikker, ser ikke i krystallkuler. [Usikker/ja/nei]
      4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk deg at du er i et forhold som har vart i 4 år. Det går opp og ned, som i de aller fleste forhold. Men du elsker denne personen uansett hvor teit og dum h*n er til tider.

Svar så ærlig du kan:

Anonymous poster hash: cf4d9...8f2
Videoannonse
Annonse
Gjest TheRighteous
Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Er bare nysjerrig :)

Skrevet

Hvorfor lurer du på det? Er bare nysjerrig :)

Lurer på hvordan folk anser sine sjanser. Jeg har vel bare vært uheldig da, ellers må d være at folk tenker for høye tanker om seg selv. Men statestikk er statestikk :)

Skrevet

Lurer på hvordan folk anser sine sjanser. Jeg har vel bare vært uheldig da, ellers må d være at folk tenker for høye tanker om seg selv. Men statestikk er statestikk :)

Valid statiiistikk er litt mer komplisert enn en random undersøkelse på KG.

Anonymous poster hash: 459b6...fea

Skrevet

Vært sammen i 5 1/2 år, ingen sjans for at jeg kommer til å være utro.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

10 års forhold, og her er statistikken:

Jeg: Utro 1 gang på tredje året. Utroskapet var kyss og litt klåing, hvor jeg sa nei etter 10 min. Sa det til han dagen etterpå og hadde dårlig samvittighet.

Han: Utro 7 ganger, åpen for sex med to av dem. Hadde sex med en av dem. Ble sugd av en av dem. Har vært klining og klåing. Aldri sagt i fra selv. Tok han på fersken den ene gangen. Har også gjort andre tillitsbrudd.

NÅ er han SÅ lei seg, fordi han ser at jeg har gått videre etter brudd.

Anonymous poster hash: db0e6...2a5
  • Liker 1
Skrevet

Vært sammen i 3 år, uoffesielt bodd sammen i 2,5 år. Ville aldri for alt i verden vært utro. Han er min bestevenn, og verdens beste kjæreste uten tvil :rodmer:

Desutten er det ingen andre menn som får oppmerksomheten min, rett og slett fordi ingen andre kan måle seg :rodmer:

Anonymous poster hash: b97a3...443
Gjest Passing by
Skrevet

Nå singel, men var gift i over 10 år uten å være utro så jeg skal vel klare meg uten å være utro i neste forhold også. Eksmannen var utro, første gang tilgitt men andre gang måtte han gå. Jeg syns det er rart at folk er utro etter så kort tid som 2-4 år.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...