AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg og kjæresten har vært sammen i overkant av 4 år nå og ble sammen når vi var 16 år gamle. Alt har egentlig gått på skinner inntil for et år siden. Vi har ikke vært spesielt klengete selv om vi tilbringer de fleste helgene hos hverandre, vi har funnet på ting med både våre egne og felles venner og vi har hatt det veldig bra. Men nå virker det som om ting har stoppet opp. Selv har jeg vært mye deprimert, venner har flyttet for å studere og jeg har hatt vanskelig for å få meg nye venner mens jeg studerer i hjembyen. Jeg er mer eller mindre fest avholds (drikker vin til mat osv) og blir også derfor aldri invitert på fester og de fleste både på skole og jobb finner egentlig aldri på noe annet en å drikke. Jeg har dårlige barndomsminner når det kommer til festing og blir en nervøs ball av angst når folk begynner å bli fulle. Dette har ført til at jeg har vært mye hjemme og livet mitt er i bunn og grunn hunden min, kjæresten min og èn guttevenn jeg aldri blir kvitt (positivt altså!). Det siste året har jeg hatt problemer med smerter ved samleie og utallige legetimer og penger i lufta er jeg fortsatt svar skyldig på hvorfor. Jeg gir gjerne kjæresten blowjobs og vi koser masse, men samleie kan være veldig smertefullt for meg så vi har dabbet av mye der nå. Jeg har også lagt på meg litt det siste året og er derfor ikke så slank som jeg har vært (er ikke tjukk, bare lubben, men jeg har aldri vært lubben før..). Kjæresten har egentlig bare dabbet helt av. Han har issues med faren sin og virker også deprimert, men han sier aldri noe til meg. Jeg må mase på at vi i det hele tatt skal se hverandre og da kommer han gjerne hit og slokner i sofaen. Virker generelt uinterresert i verden og meg og jeg aner ikke hvordan jeg skal gripe den an. Jeg forsøker å være en pådriver, men blir bare svart med et skuldertrekk og mumling. Han tar nesten aldri på meg lenger. Så tenker jeg også på at ingen av oss egentlig har vært i no