Gå til innhold

Første date med en fra nettet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på date i helgen med en fyr fra nettet, og ønsker gode tips til alt fra antrekk til samtaletemaer på første date. Er snakk om en middagsdate hvis det har betydning.

Er så nervøs...

Anonymous poster hash: ef360...c83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta hånden hans og legg det på låret ditt. Om du er heldig så får du deg etter 15-25 minutter, eller 2 minutter hvis dere gjør det på toalettet i resturanten. :)

Anonymous poster hash: 0a44c...762

Skrevet (endret)

uff da, kanskje dere heller burde bare dra på en Kafe først å bli mer kjent med hverandre eller å bli litt mer trygge på hverandre?

Hvor gamle er dere?

Beklager men kan ikke hjelpe deg med antrekk.

Håper det vil gå greit da :hug:

Endret av Soley
Skrevet

Ta på deg noe du føler deg komfortabel i :) Jeg synes alltid at kåper er fint nå om vinteren + en fin bukse! Også en topp selvfølgelig, eller en genser. Liker fargen rød veldig godt :)

Anonymous poster hash: 4e6ae...46a
Skrevet

bare sørg for å møte han på et offentlig sted,

er du usikker på om du vil treffe han igjen senere så sier du det at du må tenke over om du virkelig ønsker å møte han igjen og se om han har gjort så sterkt inntrykk at du savner han ,

er du sikker på at du ikke ønsker å møe han igjen så sier du at beklager men jeg er ikke mach til deg

og sørg for at han ikke blir med deg hjem enten at han følger deg til døren eller om du ikke vil møte han igjen at han følger etter deg

antrekk kan jeg vel ikke hjelpe med men velg litt pene klær som er behagelige men i nøytrale farger, rødt f.ex føler jeg er en farge som lover at her er det lidenskap og "ekstra dessert" i vente, men heller ikke svart og svart, svart bukse og hvit/beige/blå/grønn eller mønstret topp

Anonymous poster hash: 85994...7ec
Skrevet

Hva med fks et skinnskjørt (hvis du har?) og en løs enkel hvit genser, med noen enkle smykker til? Evt noen fine øredobber fks? :)

Har ikke så mange tips til spesifikke samtaleemner. Håper dere finner tonen, og at samtalen går løst. Lykke til!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...