Gå til innhold

Bordkortene er ferdige:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Telysglass som jeg har skrevet navnene på med tuber med konturglassmaling i perlemorsfarge. Nå skal de tørke i 24 timer før de skal inn i ovnen i 40 minutter, så er de helt ferdige. De ble kjemperomantiske :wink:

:dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:

Gjest gjest1
Skrevet

Stilig! Du må legge ut bilder. :-)

Skrevet

Av bordkortene? Tja, kanskje jeg skulle gjort det om jeg hadde hatt ett digitalt kamera :oops: *håpe på å få i bryllupsgave, eller kanskje inkludere ett i morgengaven til min kjære* :wink:

Skrevet

Det hørtes veldig fint ut!!

Skal telysene tennes på bordene også? Skikkelig stilig uansett vil jeg tro!

*notere i tenkeboken til bryllupet*

Skrevet

Magnhild skrev:

Det hørtes veldig fint ut!!  

Skal telysene tennes på bordene også? Skikkelig stilig uansett vil jeg tro!  

*notere i tenkeboken til bryllupet*

Telysene blir tent like før gjestene går til bords ja. De går til bords fem minutter før oss slik at de skal stå ved bordene når brudeparet kommer inn :sjarmor:

Skrevet

Høres helt nydelig ut! Har du funnet på det selv?

Skrevet

Jepp :sjenert: det har jeg funnet på selv :idesmil:

Det blir 45 slike telysglass på bordene og bordene er stilt opp som 6 - mannsbord + brudeparets bord med foreldre, og det blir ett kubbelys på hvert av bordene i tillegg. Og der vi skal ha festen har de en kjempefin gammeldags peis og inni den blir det satt opp noen store telys.

Skrevet

Høres faktisk litt magisk ut!

Skulle gjerne likt å se det, men håper på bilder da... :wink:

Skrevet

:frustrert::kjempesinna::frustrert:

Søren også!!!!!!!! Varmet de første glassene i ovnen og gjett hva som skjedde!!!!!????????

Konturmalingen boblet seg!!!!!!!!!! :kjempesinna:

Nå må jeg ut og kjøpe mange nye glass o skrive på nytt igjen. Får håpe de fremdeles har slike glass da.

*HYL; VRÆL; SKRIK*

Skrevet
:frustrert: JEg som hadde gledet meg sånn til de første bildene i dag!!! :frustrert:
Skrevet

Vær glad du gjør dette nå og ikke uken før. DA hadde du blitt stressa da. Bra å være tidlig ute ikke sant?

Skrevet

Jo og bra var det at jeg akkurat hadde nok ekstraglass til å skrive på nye :sjarmor: og de blir ikke brent i ovnen nei.........

Bilder kan jeg ikke legge ut siden vi ikke har digitalkamera ennå :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...