Gjest MrsL Skrevet 19. mai 2004 #2 Skrevet 19. mai 2004 Telysglass som jeg har skrevet navnene på med tuber med konturglassmaling i perlemorsfarge. Nå skal de tørke i 24 timer før de skal inn i ovnen i 40 minutter, så er de helt ferdige. De ble kjemperomantiske :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose: :dagensrose:
Gjest MrsL Skrevet 19. mai 2004 #4 Skrevet 19. mai 2004 Av bordkortene? Tja, kanskje jeg skulle gjort det om jeg hadde hatt ett digitalt kamera :oops: *håpe på å få i bryllupsgave, eller kanskje inkludere ett i morgengaven til min kjære*
magnhild Skrevet 20. mai 2004 #8 Skrevet 20. mai 2004 Det hørtes veldig fint ut!! Skal telysene tennes på bordene også? Skikkelig stilig uansett vil jeg tro! *notere i tenkeboken til bryllupet*
Gjest MrsL Skrevet 20. mai 2004 #11 Skrevet 20. mai 2004 Magnhild skrev: Det hørtes veldig fint ut!! Skal telysene tennes på bordene også? Skikkelig stilig uansett vil jeg tro! *notere i tenkeboken til bryllupet* Telysene blir tent like før gjestene går til bords ja. De går til bords fem minutter før oss slik at de skal stå ved bordene når brudeparet kommer inn
Gjest Pet Skrevet 20. mai 2004 #12 Skrevet 20. mai 2004 Høres helt nydelig ut! Har du funnet på det selv?
Gjest MrsL Skrevet 20. mai 2004 #13 Skrevet 20. mai 2004 Jepp det har jeg funnet på selv Det blir 45 slike telysglass på bordene og bordene er stilt opp som 6 - mannsbord + brudeparets bord med foreldre, og det blir ett kubbelys på hvert av bordene i tillegg. Og der vi skal ha festen har de en kjempefin gammeldags peis og inni den blir det satt opp noen store telys.
magnhild Skrevet 20. mai 2004 #14 Skrevet 20. mai 2004 Høres faktisk litt magisk ut! Skulle gjerne likt å se det, men håper på bilder da...
Gjest MrsL Skrevet 20. mai 2004 #16 Skrevet 20. mai 2004 Søren også!!!!!!!! Varmet de første glassene i ovnen og gjett hva som skjedde!!!!!???????? Konturmalingen boblet seg!!!!!!!!!! Nå må jeg ut og kjøpe mange nye glass o skrive på nytt igjen. Får håpe de fremdeles har slike glass da. *HYL; VRÆL; SKRIK*
magnhild Skrevet 21. mai 2004 #17 Skrevet 21. mai 2004 JEg som hadde gledet meg sånn til de første bildene i dag!!!
Gjest Tex Skrevet 21. mai 2004 #18 Skrevet 21. mai 2004 Vær glad du gjør dette nå og ikke uken før. DA hadde du blitt stressa da. Bra å være tidlig ute ikke sant?
Gjest MrsL Skrevet 21. mai 2004 #19 Skrevet 21. mai 2004 Jo og bra var det at jeg akkurat hadde nok ekstraglass til å skrive på nye og de blir ikke brent i ovnen nei......... Bilder kan jeg ikke legge ut siden vi ikke har digitalkamera ennå :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå