Gå til innhold

Innkalt til sosial lærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei sosial lærer ringte og sa hun ville et møte med meg angående min datter. Hun var bekymra angående humøret hennes for tiden. Har selv vært deprimert og ikke klart og være den mammaen jeg gjerne vil for henne den siste tiden. Er nå kjempe deppa angående denne samtalen. Har søkt hjelp for min depresjon. Uff noen som kan si noe trøsttens ord til meg. Var litt sånn ovenfra og ned holdning på hun sosiallæreren som ringte. Hun var ganske kjapp og jeg rakk ikke spørre mer hva samtalen skulle dreie seg om... Er jo kjempefint de har sett min datter kanskje ikke har det så bra. Har ikke fått noen tilbake meldinga fra lærer før, hadde en foreldresamtale for bare noen uker siden. Er det ikke vanlig at klasselærer snakker med foreldre først, før man kobler inn sosiallæreren??? Må gå og vente til over helgen før jeg får vite.

Min mann og jeg er ikke samboere, og får ikke snakka med min datter akk nå da hun er hos han. Er så redd min depresjon har gått for mye ut over min datter. ...

Anonymous poster hash: 81844...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er sannsynlig at datteren din er blitt påvirket av din sinstilstand.Det er jo ikke så rart.

Dette har tydeligvis gjort at hun har endret oppførsel,og at skolen er obs. Kanskje datteren din har snakket med helsesøster eller denne læreren?

Du skriver at du ikke har vært den moren du vil "den siste tiden".Nå er det naturlig at en kan bli syk,-fysisk eller psykisk. Hvis dette ikke har vart så lenge,er det nok ingen fare for at datteren din har fått noen varig skade! Du har det vanskelig nå,og dermed også henne. Livet er vanskelig iblant,og jeg håper du ikke sliter med skyldfølelse.Det gjør nemlig alt verre,også for datteren din. Har du snakket med henne om dette?

Du har bedt om hjelp,og det er bra. Tror det er best å informere når du har møte med sosiallærer,men ikke bli for defensiv fordi dette handler om psyke. Du har sikkert ikke noe å engste deg for,og så håper jeg det løser seg for dere. God bedring,det vil lysne igjen :)

Anonymous poster hash: e63f9...bbf
  • Liker 2
Skrevet

Flott at skolen plukker opp slikt :) Håper det går bedre med deg og din datter

Anonymous poster hash: 169be...ef8
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...