Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hei.

min kjære gjode det slutt med meg for litt siden.

hun har blitt lett irritert på meg den senere tid, men vi vet begge at det kommer av at jeg har gjort endel ing jeg slettes ikke hadde trengt å sagt og gjort..

mange småting har kokt seg isammen og fått henne til å føle at hun ikke vil være mere sammen med meg lengre.

jeg vet at jeg har gjort masse feil, men det skyldes en lengre tung periode jeg har hatt, alt for mye jobbing, dårlig humør etc.. og alt har gått ut over henne.

vi har blitt enige om å få ting på avstand, jeg elsker henne over alt på jord og det sårer å ikke sende melding til henne og fortelle at jeg elskeer henne og at hun må ha en kjempefin dag ol..

hvor lang til skal man vente før man tar kontakt? føler at en måndet blir i lengste laget, og to uker litt lite, samtidig som jeg ikke vil at hun skal tro at jeg måå ha henne selv om at det er det jeg føler og vil..

og som alle sier at man bør, hvis man prater med den andre, få den personen til å tro at du har det bra, er lamme venner ol..

jeg har vert noe innpåslitende den senere tid ovenfor henne og det har også vert med å gjort at det er slik det er.. bør jeg vente til hun tar kontakt siden hun har sagt at hun ikke føler at hun vil være sammen med meg nå?

hun vil heller ikke gi meg noen falske forhåpninger om at det kanskje blir noe senere, det er forsåvidt griet, men jeg klarer ikke å se for meg et liv uten henne. hun er alt jeg lever for.

*trist*

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

det hadde vert fint med noen andres syn på hva jeg bør gjøre..

har det veldig tungt, og tankene mine vil at jeg skal sende henne mld ol. men jeg vet jeg må holde ut. men trenger støtte på veien..

Gjest Niniel
Skrevet

Ikke ta kontakt, du må respektere at hun vil ha tid for seg selv. Det er også bra for deg, for du får alt litt på avstand. Vent til hun tar kontakt av seg selv. Og ikke prøv å være venner i begynnelsen, det går ikke bra. Dere kan kanskje være venner senere, når alt er gått over, men ikke nå når alt er så sårt mellom dere. Ta en dag av gangen, du, så vil du se at alt blir lettere etter hvert :)

klem

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg tar en dag av gangen.det går men det er tungt.

jeg vil selvfølgelig være venn med henne etterhvert, men mest av alt vil jeg at det skal gå igjen og at jeg skal få muligheten til å vise at jeg faktisk klarer å endre på alle de tingene jeg tidligere har gjort galt..

Gjest Anonymous
Skrevet

hun tok kontakt med meg etter tre fire dager..svarte henne at det går bra og at jeg er sammen med venner og gjør ting..

hvor lang tid tar det før man kan bli "venner"..?

Gjest Poirot
Skrevet
hun tok kontakt med meg etter tre fire dager..svarte henne at det går bra og at jeg er sammen med venner og gjør ting..

hvor lang tid tar det før man kan bli "venner"..?

Min erfaring er at man sjelden blir "venner", det er for vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...