AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har møtt drømmemannen, han er virkelig alt jeg har drømt om og enda litt mer. Vi har det fantastisk sammen, alt er fint på en naturlig nydelig måte. Men, jeg har barn fra et tidligere ekteskap og han har ingen barn. Vi er begge i 30-årene, han noen få år eldre enn meg. Vi har begge høyere utdannelse, fast jobb, og livet i orden sånn sett. Likevel, det er nå slik at han vil jeg skal møte foreldrene hans snart. Men jeg gruer meg noe helt for j*vlig til å møte dem, forestiller meg skuffelsen i øynene deres når de får vite at deres sønns utvalgte har barn fra før, og at de vil tenke at jeg ødelegger livet hans.... Uff, jeg har så lyst til å fortsette å leve i den lykkelige boblen, innbille meg at alt kan foregå uproblematisk, at det skal bli oss to...Men når foreldrene, øvrig familie og venner får vite at han, den fantastiske mannen som han er, dater en kvinne med barn fra før - er ikke da sjansen stor for at de vil forsøke å overtale ham til å finne noen bedre, noen uten barn`? Har så lyst til å være hans for alltid, men vil ikke være en byrde heller. Anonymous poster hash: d0fbb...6b1
Teriyaki Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 vi lever heldigvis i 2014 hvor slike familiekombinasjoner er ganske vanlig. 2
Gjest Linn Cathrin Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Nå synes jeg du er negativ. Tror mange ville blitt glade for å få bonus-barnebarn! Det er i alle fall min erfaring.
Stormborn Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Skjønner godt at du er nervøs hvis du har lest enkelte tråder inne her! Men kan informere om at ikke alle er sånn Hos oss blir de tatt imot som egne hvertfall...
Dagoberta Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Når han er voksen før han treffer den han skal tilbringe livet sitt med, må de regne med at hun har hatt et liv før ham. Det kan hende de har ventet på at han skal finne kjærligheten, og tar imot både deg og ungene med åpne armer. Ikke ta bekymringene på forskudd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå