AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg ble med en fyr hjem. Vi var flere som dro på nachspiel, og jeg hadde egentlig ikke tenkt å ha sex med han. Men han og jeg fikk en god kontakt, så da fikk jeg lyst allikevel. Vi hadde bra sex. (Jeg pleier normalt ikke å ha ONS, mange år siden sist.) Han var veldig oppmerksom. Dagen derpå var det også naturlig med nærhet, klem og kyss. Dette skjedde mens jeg var på ferie i den byen som han bor i. Jeg bor ellers på en annen kant av landet. Og jeg skulle reise hjem igjen kort tid etter dette møtet vårt. Da jeg skulle dra fra han dagen derpå, så spurte han ikke om nummeret mitt. Jeg ble litt skuffet, men tenkte også at jeg kanskje ikke kunne forvente det når jeg bor på en annen kant av landet. Men jeg er usikker. Er det en god nok unnskyldning for ikke å spørre om nummeret? Så har jeg kanskje gjort noe dumt ved å kontakte han etterpå. Jeg søkte opp nummeret hans og sendte han en hilsen på sms. Jeg opplyste samtidig at jeg skulle reise til byen hans om ikke så lenge, på en tilstelning. Han skrev at vi fikk møtes igjen da. Men så ble den tilstelningen avlyst. Og da blir det lenger tid til jeg skal til byen hans. Men han skrev likevel at vi kan møtes neste gang jeg kommer dit. Jeg vil gjerne ha han som elsker de gangene jeg er i byen hans, nå mens jeg er singel. Men jeg er usikker på om jeg har vist for lite stolthet ved å kontakte han når han ikke spurte om nummeret. For jeg kjenner det stikker litt i stoltheten. Og at jeg kanskje er veldig billig. Anonymous poster hash: 9990a...a37
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Kanskje han er skuffet over at du ikke spurte om nummeret hans... Anonymous poster hash: 5b2da...fcc 4
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Kanskje han ville la det være en one night stand. Kanskje han rett og slett glemte å spørre? Også bør du vel egentlig vente med å legge planer om å være elskere til han faktisk har vist interesse?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Kanskje han er skuffet over at du ikke spurte om nummeret hans... Anonymous poster hash: 5b2da...fcc Trodde det var en regel at det er mannen som spør... Anonymous poster hash: 9990a...a37
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Kanskje han ville la det være en one night stand. Kanskje han rett og slett glemte å spørre? Også bør du vel egentlig vente med å legge planer om å være elskere til han faktisk har vist interesse? Ok, da er det vel best at jeg ikke kontakter han når jeg kommer til byen hans neste gang da. Anonymous poster hash: 9990a...a37
Gjest Gjest_Snerk Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Ok, da er det vel best at jeg ikke kontakter han når jeg kommer til byen hans neste gang da. Anonymous poster hash: 9990a...a37 Det er ingenting galt i å si ifra, jeg sier bare at du ikke må ta det som en selvfølge at han er interessert.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Hvis du kun er int i et seksuelt forhold synes jeg du bare burde si det som det var, at du likte sexen og kunne tenkt deg å treffes igjen?Anonymous poster hash: 3d204...81a
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Nei, kjør på! Hvorfor skal vi alltid vente på at menn skal ta det første skrittet? Syns du har gjort det rette jeg.Anonymous poster hash: 725d8...b59
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Det er ingenting galt i å si ifra, jeg sier bare at du ikke må ta det som en selvfølge at han er interessert. Nei, jeg tar det absolutt ikke som noen selvfølge. Det er jo det som er problemet, at jeg tviler på at han er interessert i å møtes, og at jeg er redd for å dumme meg ut. Anonymous poster hash: 9990a...a37
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Nei, kjør på! Hvorfor skal vi alltid vente på at menn skal ta det første skrittet? Syns du har gjort det rette jeg.Anonymous poster hash: 725d8...b59 Takk for støtten. Men jeg er jo veldig usikker på det her da... Redd for å trenge meg på. Anonymous poster hash: 9990a...a37
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Jeg setter pris på om noen kan komme med innspill. Sånn som det er nå tør jeg nok ikke kontakte han igjen. Føler jeg har vært altfor frempå... Anonymous poster hash: 9990a...a37
OppNedPåAlt Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Det at han ikke spurte om nummeret kan være et tegn på at han ikke ville ha noe mer. Men altså, skal du til den byen igjen så kan du jo sende en mld "hei, takk for sist! Vil du gjenta det?" Så får det være opp til han 1
Kåre Kålrabi Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 Det at han ikke spurte om nummeret kan være et tegn på at han ikke ville ha noe mer. Men altså, skal du til den byen igjen så kan du jo sende en mld "hei, takk for sist! Vil du gjenta det?" Så får det være opp til han Syns man skal være litt forsiktig med å anta at han ikke er interessert. Kan være han ikke tenkte så langt der og da. Eller så tenkte han vel at det var slik ONS funker, i og med at TS bor i en annen del av landet så er det vel ikke så rart kanskje. Til TS: Om du har lyst til å ha kontakt med noen, så skader det ikke å spørre om nummeret deres selv ,eventuelt å gi dem ditt nummer. Det er ikke å være hverken frampå eller innpåsliten, det er rett og slett å være ærlig og imøtekommende. Og å sende en melding eller to er heller ikke å være innpåsliten. Men hold det kort og konsist, og ikke overdriv med mengden.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 Jeg pleier å si at jeg ikke har tlf eller facebook, eller glatt la være å spørre om tlf.nr når jeg ikke er interessert. Når jeg liker en jente så merkes det, da blir jeg følelsesmessig involvert og sier ja takk til hva jeg kan få (vanlig vennskap, videre kontakt, rote kamerat, date, etc). Går ikke rett bort til en jente jeg liker å kliner med ho og slikt. Synes ikke han høres interessert ut, og i den forstand unnvikende og høres redd for at du er interessert i han. Roting og sex er han sikkert åpen for, så du bør nevne at du bare er ute etter det hvis du synes dere er en god rote match. M28 Anonymous poster hash: 51131...382
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 Når han ikke spurte om nummeret ditt og har vært såpass kort i svarene betyr det at han kan være åpen for å rote med deg i ny og ne, men er ikke interessert i deg. De gangene jeg ikke er interessert i noe mer enn roting, kan jeg spørre om nummer for at det skal bli mer roting uten noe mer. Det har ikke han gjort, men han har fått det i fanget, kan du si. De gangene hun har spurt om nummer, facebook, boplass og lignende pleier jeg å si at jeg ikke har telefon og facebook. Bør nok lære meg å si nei på en ordentlig måte, det innrømmer jeg. Men de fleste har skjønt hintet. De fleste jenter spør ikke hvis jeg ikke spør, fordi de vet at fyren spør. Er jeg interessert viser jeg det fullstendig. Komplimenter gir jeg lett fra meg til alle jeg roter med, og må innrømme at det har vært ølbriller inn i bildet flere ganger og at jeg noen ganger tenker at det er løgn når jeg gir komplimenter. Vær forsiktig. Du merker det når en fyr er interessert. Anonymous poster hash: 91e78...dd2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #16 Skrevet 16. januar 2014 Syns man skal være litt forsiktig med å anta at han ikke er interessert. Kan være han ikke tenkte så langt der og da. Eller så tenkte han vel at det var slik ONS funker, i og med at TS bor i en annen del av landet så er det vel ikke så rart kanskje. Til TS: Om du har lyst til å ha kontakt med noen, så skader det ikke å spørre om nummeret deres selv ,eventuelt å gi dem ditt nummer. Det er ikke å være hverken frampå eller innpåsliten, det er rett og slett å være ærlig og imøtekommende. Og å sende en melding eller to er heller ikke å være innpåsliten. Men hold det kort og konsist, og ikke overdriv med mengden. Nå ble jeg litt oppmuntret. Vi har skrevet hyggelige meldinger til hverandre, og han har ikke skrevet så kort. Jeg er ikke interessert i han som en kjæreste, fordi vi har forskjellig bosted og livssituasjon, så han er bare aktuell som venn/elsker. Anonymous poster hash: 9990a...a37
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #17 Skrevet 16. januar 2014 Komplimenter gir jeg lett fra meg til alle jeg roter med, og må innrømme at det har vært ølbriller inn i bildet flere ganger og at jeg noen ganger tenker at det er løgn når jeg gir komplimenter. Vær forsiktig. Anonymous poster hash: 91e78...dd2 Dessuten var han edru første gang han så meg. TS Anonymous poster hash: 9990a...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå