AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Eksempel; Si at du og kjæresten har planlagt å være sammen, og i siste liten spør en kompis om de skal finne på noe. Kjæresten spør om det går greit at han heller er med kameraten, selv om det er sent og du ikke får særlig god tid til å legge andre planer selv. Jeg blir jo selvfølgelig skuffet og smålig irritert, men ønsker ikke framstå som en kontrollerende drittkjerring heller. ( i mitt tilfelle har dette skjedd en god del ganger ) Og jeg har reagert forskjellig. Ender som regel opp skuffet om jeg påpeker at det er dårlig gjort (dårlig samvittighet, kjæresten blir irritert osv) eller sier at det går helt fint og blir sittende igjen nedprioritert atter en gang. Ja, som overskrifta sier.. Hvordan skal man egentlig oppføre seg/reagere når man blir ditchet? Litt interessant hva folk her inne mener Anonymous poster hash: 50d39...147
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: 2826c...7b7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 BLI SINT! Anonymous poster hash: b55fc...31e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Sla hardt og lenge Anonymous poster hash: e9d47...05b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 TS HER: Det jeg skrev var bare et eksempel. Gjelder selvfølgelig når det kommer til venner også! Anonymous poster hash: 50d39...147
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 jeg pleier å si bare gå du. så finner jeg på noe kjempe morsomt uten han. skikkelig teit men jeg føler meg mye bedre etter på. Sist gang hadde jeg egentlig en overraskelse til han den kvelden. 2 billetter til en artist han liker veldig godt. så jeg dro med en venninne isteden for. han har aldri gjort det igjen allefall. smålig mye mulig. men nå vet han bedre. Anonymous poster hash: 5439e...e35 6
Gjest Teta Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 For min del pleier jeg ikke å planlegge hvordan jeg kommer til å reagere. Blir jeg skuffet så er skuffelse reaksjonen.
Blablaa Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Visst det skjer ganske ofte, så hadde jeg nok blitt sur og satt foten ned. Samme om det er type eller venninne. Er ikke så kjekt å bli nedprioitert hele tiden, slik at jeg bare sitter igjen alene.
Gjest snoopy_93 Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Jeg pleier å reagere med å bli avvisende mot han. Sier "bare dra du." Og "KOS deg." Tidligere når vi ikke bodde sammen og han ditchet den ene kvelden med meg for en venn han var med hele tiden ellers satte jeg bare ned foten og sa at jeg ikke gidder et forhold hvor jeg alltid er siste pri, hvor jeg må vike for folk han er med hver dag ellers og at jeg synes det var dårlig gjort å lage avtaler med meg som han bare droppet. Enkelte ganger vi hadde planlagt kino kunne han plutselig ikke, men han dro på kino med noen andre den kvelden. Ellers så sender meg meldinger og forklarer hvordan jeg føler det KUN for at han skulle få dårlig samvittighet.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har begynt å si: bare dra... Og så noe som får han til å føle seg som en drittsekk. Og så går jeg. Før sutret jeg veldig men har erfart at det ikke hjelper. Anonymous poster hash: 4e758...266
Gjest Emmanuelle Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 (endret) Eksen min ditchet meg for en kompis engang, han kom på besøk på filmkveld og klokka halv ti sa han at han dro på guttevors. Jeg ble så satt ut at jeg sa han bare fikk dra, men med en gang han var ute av døra ringte jeg en venninne og dro på vors. Han ringte meg 20 min etter for å si han hadde tenkt seg om og funnet ut at det var dårlig gjort, men da hørte han lyden av mine klakkende hæler ned trappa og fikk beskjed om at jeg hadde funnet på noe annet å gjøre. Han ditcha meg aldri igjen Men generelt synes jeg det er mye bedre å si "Jeg synes det er dårlig gjort at du spør om du kan henge med en kompis når vi har en avtale." Om han fremdeles ikke skjønner det, bruk omvendt psykologi og gjør det samme mot ham. Barnslig, ja, men noen gutter ( og noen menn) skjønner det ikke med mindre de opplever det selv. Endret 16. januar 2014 av Emmanuelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå