Gå til innhold

Omtrent hele tiden, forelsket i alt man ikke kan få.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor forelsker jeg meg alltid i folk jeg ikke kan få? Hvorfor blir en ikke forelsket i en som liker en selv? Da hadde man jo hatt kjæreste! Og ikke sittet å være forelsket i en uoppnåelig fyr?!

Tror det er det det ligger, at med en gang en fyr liker meg, trekker jeg meg unna fordi det er ting jeg finner som jeg ikke liker. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på samme måte. Er redd for å bli såret så føler det er tryggere å gå etter en som du egentlig vet du ikke kan få, så du blir ikke så skuffet. Bare å åpne seg, for folk kan overraske :) det har akkurat skjedd meg

Anonymous poster hash: 4e27a...851

Skrevet

Jeg skal være ærlig og si at det aldri har skjedd meg. Klart at jeg har vist interesse for noen som ikke er interessert tilbake, men jeg har aldri dratt det så langt at jeg er super forelsket i folk som har null interesse for meg og jeg tror at dette er noe du selv utsetter deg for. Altså,hvordan skjer det?

Måten jeg blir forelsket på er gradvis. Jeg merker at jeg liker han, at han liker meg og hvis ting går bra tillater jeg meg å utvikle følelser. I mellomtiden har jeg forståelse for at det kan gå til helvete hvert øyeblikk.

Vi lærer oss å beskytte oss mot sykdommer og uønsket graviditet,men jeg mener at samme konseptet bør overføres på følelser. Vær skeptisk til folk, men åpen, og ikke la deg rive med.

Hold begge bein på bakken og se gjennom hva som faktisk ligger på bordet og ikke hva du skulle ønske var der.

Og når en fyr faktisk liker deg...Så liker du han ikke tilbake! Hvorfor?

Høres ut som om du har en bra forsvarsmekanisme!
Men du bruker den feil. Du bruker den ved å "forelske" deg i en trygg person, en person du allerede vet ikke liker deg,så du kan ikke bli skuffet. Snu på det, bruk forsvarsmekanismen for å holde hode kaldt og husk at alle kan bli forelsket. :)

Skrevet

Å få den man liker mer og mer, må være en drøm! At man titter på en og han ikke er interessert, men blir det veldig saget, så han ikke skremmer meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...