AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg og typen har nettopp hatt en stor krangel, jeg elsker å bli tatt bakfra, men med denne fyren har det blitt lite av, med mindre jeg har toppen på. I dag ble jeg irritert og ba ham si hva han ikke liker med den stillinga i stede for å bli snurt over at jeg ber ham om å ta meg slik. Etter en del diskusjon og masing fra begges side, ropte han ut "ok, det er fordi ryggen din er jævli ekkel og kvisete, fornøyd?" Ble paff og lei meg, det så han med en gang og la armene rundt for å trøste meg. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, har noen småkviser her og der, dessverre, men ikke noe kjempestort. Vet ikke om jeg skal gå til legen og be om noe for det, eller hva? Vet heller ikke om tråden her ligger på rett plass en gang Anonymous poster hash: 7b241...e27
Hoppetaujenta Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Han får begynne med bind for øynene sine heller...?
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 En slik en hadde jeg glatt dumpet, for det hadde sikkert vært noe med hans kropp som ikke var like delikat bestandig.... 7
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Da sier du at grunnen til at du liker best å bli tatt bakfra er fordi at da slipper du å se det ekle trynet hans. Anonymous poster hash: 3df85...a44 31
Gjest Teta Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 I alle dager! DET er jo bare dårlig oppførsel... Hvis det er snakk om småkviser er det uansett hans problem og ikke ditt, så fremt det ikke plager deg.
Betty Blue Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Han hadde vel ikke tenkt å si det, men så spratt det ut likevel under press... Jeg hadde ikke tatt det så hardt etter det første sjokket hadde lagt seg. Be legen om noe fra apoteket som kan hjelpe du . 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #7 Skrevet 15. januar 2014 Du kan kjøpe Basiron Wash og gel eller Clean Start serien på apoteket. Begge merkene er effektive. Anonymous poster hash: 30199...54d
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Kviser går selvfølgelig an å fikse på men noen som klarer å lire av seg et utsagn som det der er ærlig talt ikke noen å holde på. Anonymous poster hash: 04249...0af 4
Masterstudent90 Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 Da sier du at grunnen til at du liker best å bli tatt bakfra er fordi at da slipper du å se det ekle trynet hans.Anonymous poster hash: 3df85...a44 Gaaawd så lite konstruktivt. Det er ikke en KRIG jenter. Dere vinner ingenting på å svare bitchy. Hun maste jo det ut av han, det var ikke som om han mente å såre henne. Han reagerte umiddelbart med å prøve å gjøre opp for seg. La han få dekke til hver kvise med litt piska krem da, det ville blitt ganske sexy og smakelig. Kanskje så godt at han etterhvert tok en slikk og ble vant til kvisene dine også? 1
xXAmorXx Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Hvis man ikke kan takle sannheten, hvorfor kreve det ut av en da? Forstår deg ts, men når man presser sånt ut av en fyr kan man ikke forvente noe annet. Gutter holder ofte igjen sånt, fordi de er redde for å såre dama, akkurat som skjedde nå. 3
GammelKaktus Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Aldri hørt om en mann som ikke liker å ta ei dame bakfra fordi han står i fare for å måtte se for lenge på en kvise eller to... Skulle jo tro det var andre ting å fokusere på... Jeg hadde mista respekten for fyren... 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #12 Skrevet 15. januar 2014 Aldri hørt om en mann som ikke liker å ta ei dame bakfra fordi han står i fare for å måtte se for lenge på en kvise eller to... Skulle jo tro det var andre ting å fokusere på... Jeg hadde mista respekten for fyren... Det er jo en av de tingene blindfold kan løse. Anonymous poster hash: fe753...32f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #14 Skrevet 15. januar 2014 Herregud. Selv med min eks dårlige kjemi, så leitet jeg ikke etter feil hos henne. Noen skylder kun på andre for sine egne problemer. Problemet er at han har hengt seg opp i dine kviser av en eller annen merkelig grunn. Akkurat som noen ikke får sove når partneren snorker, mens andre synes det er deilig lyd å sovne til. Kommer helt an på innstilling og hva merkelapper man setter på det man sanser. Its all in your mind! Anonymous poster hash: 118d3...381 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #15 Skrevet 15. januar 2014 Gaaawd så lite konstruktivt. Det er ikke en KRIG jenter. Dere vinner ingenting på å svare bitchy. Hun maste jo det ut av han, det var ikke som om han mente å såre henne. Han reagerte umiddelbart med å prøve å gjøre opp for seg.La han få dekke til hver kvise med litt piska krem da, det ville blitt ganske sexy og smakelig. Kanskje så godt at han etterhvert tok en slikk og ble vant til kvisene dine også? Du tar kaka. Greit, kanskje hun maset det ut av ham men å synes hun er ekkel bare pga. noen kviser på ryggen vitner om fjortis-tilstander i hodet, ærlig talt. Anonymous poster hash: ec5d9...f01 1
Masterstudent90 Skrevet 15. januar 2014 #16 Skrevet 15. januar 2014 Du tar kaka. Greit, kanskje hun maset det ut av ham men å synes hun er ekkel bare pga. noen kviser på ryggen vitner om fjortis-tilstander i hodet, ærlig talt.Anonymous poster hash: ec5d9...f01 Jada, vi har skjønt at det ikke er så viktig for kvinne at menn ikke tenner på partner. Vi skal jo bare være klar og tilfredstille når enn hun er i humør. Glem litt dårlig hygiene, stank, valker og kviser, må jo være glad i mus, selv om den lukter fisk. Sikkert litt sært, men nå er det nå sånn at han ikke liker kviser. Og han ønsket ikke fortelle henne det heller, og han trøstet henne når hun ble såret. Derfor, hvorfor jobbe rundt problemet å sørge for at ryggen blir mer fristende?
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #17 Skrevet 15. januar 2014 Jada, vi har skjønt at det ikke er så viktig for kvinne at menn ikke tenner på partner. Vi skal jo bare være klar og tilfredstille når enn hun er i humør. Glem litt dårlig hygiene, stank, valker og kviser, må jo være glad i mus, selv om den lukter fisk. Sikkert litt sært, men nå er det nå sånn at han ikke liker kviser. Og han ønsket ikke fortelle henne det heller, og han trøstet henne når hun ble såret. Derfor, hvorfor jobbe rundt problemet å sørge for at ryggen blir mer fristende? Lukter musa fisk er det på tide å gå til legen. Jeg er ts, og jeg takker deg for dine innspill, gå og legg deg igjen, er vel langt over din leggetid her. Anonymous poster hash: 7b241...e27 5
Gjest Mupsi Skrevet 16. januar 2014 #18 Skrevet 16. januar 2014 Trodde ikke det var ryggen gutta kikka på i doggystyle... Uansett, du kan dra til legen å spørre å få noe krem å smøre på, ikke alltid det funker men dog verdt å prøve ut hvis det plager kjæresten så mye og du er glad i han og vil glede han.. Men synes kanskje han er litt pysete, blir nok vanskelig for han å bli gammel med en partner når det skjer mye rart med kroppen.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #19 Skrevet 16. januar 2014 Ble paff og lei meg, det så han med en gang og la armene rundt for å trøste meg. Men nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, har noen småkviser her og der, dessverre, men ikke noe kjempestort. Anonymous poster hash: 7b241...e27 Be han smøre inn ryggen din med jojobaolje hver gang du kommer ut av dusjen. Anonymous poster hash: cddb4...936
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #20 Skrevet 16. januar 2014 Hvis man ikke kan takle sannheten, hvorfor kreve det ut av en da? Forstår deg ts, men når man presser sånt ut av en fyr kan man ikke forvente noe annet. Gutter holder ofte igjen sånt, fordi de er redde for å såre dama, akkurat som skjedde nå. enig. jenter spør ofte om spørsmål de egentlig ikke vil vite svaret på Anonymous poster hash: bdc30...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå