Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til med forsikring. Er det lurt å ta det gjennom min bank eller utdanningsforbundet? Har ikke peiling og det er først nå jeg skal ha forsikring.

Anonymous poster hash: b49aa...fbd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Skrevet

Det er lurt å ta den som er billigst og best.

Anonymous poster hash: a76ae...b53

Skrevet

Er alle forsikringene like i alle plasser eller er det store forskjeller?

Skrevet

Jeg vil tro at den til utdanningsforbundet er billigst, men det er jo bare å sammenligne priser.

Selv har jeg hvertfall uføreforsikring via utdanningsforbundet.

Skrevet

Sienna, jeg går på aap (er ekstra vakt få ganger) og nå blir jeg søkt kanskje til ufør- Hva slags fordeler får man da via utdanningsforbund? Får man engangssum når man blir ufør eller hver mnd?

Skrevet

Hvis det er sånn at du står i fare for å bli ufør nå, så er det vel vanskelig å få tegnet en uføreforsikring?

Man skal vel ha en ganske "plettfri" helseattest for å være aktuell for en slik forsikring?

• Liker 1
Skrevet

Er det sant? Har jo ikke søkt enda! Har slitt i snart 11 år!!

Skrevet

Man får selvfølgelig ikke uføreforsikring om man allerede er syk.

• Liker 2
Skrevet

Men da jeg ble syk var jeg så ung at jeg visste ikke om dette og har ikke familie!!

Kan ikke tegne uføreforsikring bare om man er 100% frisk? Høres så urettferdig ut!!

Skrevet

Men da jeg ble syk var jeg så ung at jeg visste ikke om dette og har ikke familie!!

Kan ikke tegne uføreforsikring bare om man er 100% frisk? Høres så urettferdig ut!!

Sånn er det nok. Kan jo ikke tegne en bilforsikring etter man har kollidert heller...

Bare tenk om du hadde hatt et forsikringsselskap. Ville du da ha tatt imot en kunde som du visste du snart måtte gjøre store utbetalinger til?

• Liker 2
Skrevet

Så jeg skulle vært 100% frisk, tegnet forsikring, så blitt syk og fått diagnose? Så kan jeg få noe ut av dette? Så dårlig gjort:`( Takk for at dere forklarer!!

Gjest Blomst83
Skrevet

Hvis du tenker deg om forstår du vel at man ikke kan tegne en forsikring etter at skaden har skjedd. Sienna sitt eksempel med bil og kollisjon er en bra sammenligning.

Skrevet

Ok! Ikke bli sint jeg forstår :( Bare så oppgitt. Sliter så psykisk, så ikke noe sykdom. Trodde deg gjaldt sjukdom..Skjønner nå.. :(

Skrevet

Det er kjipt ja! Samboeren min har diabetes, så han får verken livsforsikring eller, så det må vi bare klare oss uten.

Skrevet

Hvorfor når jeg ringte rundt idag og fortalte de ulike selskapa sa dem ikke dette? Hvorfor nevnte dem ikke noe a dette!!?

Skrevet

Hvorfor når jeg ringte rundt idag og fortalte de ulike selskapa sa dem ikke dette? Hvorfor nevnte dem ikke noe a dette!!?

?

Du må fylle ut helseerklæring før du får både livs og uføreforsikring. (Utenom noen tilfeller via jobb/Fagforbund). Så alle sier du kan få, men det avgjørende er etter du har fått levert helseerklæringen.

Anonymous poster hash: 10a0f...f21

Skrevet

Så hva skal jeg gjøre? Gå for det eller bare glemme saken?

Skrevet

Så hva skal jeg gjøre? Gå for det eller bare glemme saken?

Selvfølgelig kan du prøve.

Anonymous poster hash: 10a0f...f21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...