Gå til innhold

Hun vil vente, og jeg er alt for forelsket

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en stund tilbake begynte jeg å treffe en jente jeg var sammen med tilbake på ungdomsskolen. Vi kjenner hverandre veldig godt fra før, og så vår sjanse til å prøve igjen da alt lå til rette for det. Det valget angrer jeg ikke på.

Jeg er fullstendig fortapt i jenta, men hun vil vente med å bli sammen etter som det nettopp var slutt mellom henne og eks-kjæresten igjennom tre år når vi begynte. Hun kalte meg, over en lang tid, kjæresten sin, og hun sa ofte til meg at jeg var den hun skulle gifte seg med. Vi snakket om fremtiden, og det så veldig lyst ut, helt til julen kom. Da synes hun jeg hadde vært for intens, noe jeg selv mener vi begge har skyld i, og ikke bare meg. Hun ville at vi skulle ta det med ro og hun ville ikke lenger omtale meg som hennes kjæreste.

Jeg har hele tiden sagt til henne at jeg nesten forventet at hun ville trenge tid etterhvert, men hun har bare ledd det bort. Men jeg kan også forstå at hun trenger tid, samtidig som jeg ikke gjør det. Hun vet nemlig ikke hva hun trenger tid til. Hun vil ikke møte andre gutter, hun vil bare ha meg, og hun sier hun ikke vet hvor land tid hun trenger.

Jeg fikk kjærlighetssorg, og har slitt en del med det i ettertid. Vi har fortsatt kontakt, men det er ikke det samme lenger når vi møtes. Ikke like koselig. Jeg prøver å holde meg unna, for at hun skal få litt rom, men jeg klarer det ikke heller. Jeg har angst i kroppen til enhver tid, lurer på hva hun gjør. Hun tar heller ikke mye kontakt med meg lenger, da det er jeg som må innlede hver eneste samtale.

Er det noen som har vært i lignende situasjon før - og har noen tips? Hvorfor trenger jenter denne lange tiden?Jeg har vondt til enhver tid, og klarer ikke konsentrere meg om de minste ting. Jeg er lei av å ha det sånn...

Anonymous poster hash: f02bf...6af

Anonymous poster hash: f02bf...6af
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe kvinnfolk...
Det du spør om tror jeg ikke har noe godt svar. Det kan være en million grunner. Å være for pågående skremmer glatt jenter ja.
Du skriver nå bra og kan utrykke deg, har du egentlig tenkt å ta en "voksenprat" med henne. Ikke være sprø eller angstfyllt som du sier. Jenter vil nok helst ha en som de føler kan litt vare på dem. De vil ikke komme i en situasjon der det kan bli motsatt.

Så snakker de i koder....nei, det kan bli komplisert, men ærlighet varer nå lengst.

Skrevet

Dette gjelder i like stor grad gutter som jenter. Men når det er sakt, ville jeg gitt henne fred å ro uten noe form for kontakt et par uker. Jeg vet det er vondt og jeg vet at ventetiden er gruuusom, men om føler på deg at hun er verdt å vente på så gjør det :)

En annen ting er å kunne fastsette en dato. La oss si en mnd. Slik at du venter denne tiden og at hun da må bestemme seg. Du må ikke la deg tråkke på heller og det er viktig at du gjør det klart at du ikke kan finne deg i å vente lengre.

Dette er selvfølgelig to forskjellige måter å gjøre det på, men som jente selv vet jeg at jeg blir skremt av for mye mas og tjas tidlig i et forhold. Gi det litt tid å ikke vær sytete eller surkete. Vis selvtillit og lev livet ditt i mellomtiden! ;) kan nesten garantere at dette er noe di fleste jenter finner atraktivt :)

Anonymous poster hash: 646aa...e51

Skrevet

Mulking og sutring er vel det som jenter hater mest. Hvis du kan fortsette å være glad for det du har i livet ditt, og ikke bli helt fortapt i denne jenten, så er sjansen litt større her. Ingen liker når noen blir for interessert i en, da faller magien! Man skal være litt mystisk og ikke alltid tilgjengelig. Og dette må ikke være et spill, men slik du er.

Hun er klar over hvor du står, så ikke prøv å forklare noe mer til henne. Alt hun trenger er å se at du er et selvstendig vesen, som ikke trenger henne for å overleve. Gi det tid, og ikke mas :) Hvis hun elsker deg, så ordner det seg automatisk med litt tid.

Anonymous poster hash: ee33c...26c
Skrevet

Har du tenkt på muligheten for at du er en rebound?

Anonymous poster hash: 05745...831

• Liker 1
Skrevet

Jenter er flinke til å si en ting, og gjøre noe annet. Verdensmestere.

Gutter kan og gjøre det, men jeg teller mange fler sånne hos kvinnene. Man fremfører en "sannhet" fordi en vil att det skal være sånn, så en " velger" å tro på det. Helt uten respekt for statistikk og fakta.

Bare greit å ta med seg i kommunikkasjon på stram strikk...Minst mulig overaskelser vet du.

Skrevet

Også må det sies at det er ikke en BIG DEAL om hun skulle velge noen annen fremfor deg. Damer har de fleste rettigheter på sjekkemarkedet, og kan bare finne en ny en hvis de er misfornøyd. Det står garantert endel bad boys og psykopater i kø før hun til slutt innser at du faktisk elsket henne.

Anonymous poster hash: ee33c...26c
Skrevet

Tror ærlig talt ikke du er det helt store for henne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...