Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Linneah2013
Skrevet

Vet ikke om jeg legger dette på rett plass. Men, jeg blir snart sprø her av at jeg er så elektrisk, håret er nesten verst, det "limer" seg til ansiktet, det knitrer i klær og ting jeg tar i. Kan noen gi meg råd? Er ofte sånn på vinteren, men ikke så ille som det er nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt er også slik. Jeg kjøpte en spray fra BedHead som heter Spoil Me og den hjalp, men håret blir litt flatt av den. Ellers er det veldig viktig med fuktighet til håret når det er slik. Kjøp deg en god hårkur som gir mye fuktighet på en frisørsalong :)

Gjest Linneah2013
Skrevet

Mitt er også slik. Jeg kjøpte en spray fra BedHead som heter Spoil Me og den hjalp, men håret blir litt flatt av den. Ellers er det veldig viktig med fuktighet til håret når det er slik. Kjøp deg en god hårkur som gir mye fuktighet på en frisørsalong :)

Takk for svar, kjøpte noe en skulle spraye på, fra Define, husker ikke hva det heter, men det ble ikke bedre, får prøve å finne en kur.

Skrevet

Har du prøvd hårolje? Kan anbefales :)

Gjest Linneah2013
Skrevet

Har du prøvd hårolje? Kan anbefales :)

Hvor selges det?

Gjest Linneah2013
Skrevet

Det er hårolje fra Define jeg har, Moroccan Argan Oil, håret mitt ble nesten mer elektrisk av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...