Gjest motorrypa Skrevet 15. juni 2002 #1 Skrevet 15. juni 2002 er det å være utro... jeg ble gravid for en stund siden. han ville ikke ha ungen å fant ut at vi skulle gå fra hverandre. :-? men han flytter ikke ut før i august. vi har ikke sex å har ikke tenkt å ha det heller., har en potensiell elsker for hånden. ' men er det utroskap hvis jeg får meg en elsker selv om vi bare bor i lag å ikke noe mere enn det.
Gjest Janna Skrevet 15. juni 2002 #2 Skrevet 15. juni 2002 Nei, jeg synes ikke det! Hvis forholdet deres er avsluttet er det vel bare å sette igang *S*
Avatar Skrevet 15. juni 2002 #3 Skrevet 15. juni 2002 Må bare si meg enig med Vinga... Kan umulig kalles å være utro 8)
Thea Skrevet 15. juni 2002 #4 Skrevet 15. juni 2002 Nope,om begge er inforstått med hvor dere står i forhold til hverandre så er du ikke utro (i mine øyne hvertfall) Kos deg med din potensielle elsker og baby du Lykke til
Frøken Fryd Skrevet 15. juni 2002 #5 Skrevet 15. juni 2002 Enig med de foregående. Men jeg synes jo kanskje det er en god idé å snakke med din (ex)samboer om muligheten for å innlede nye forhold. Dere kommer vel tross alt til å fortsette å omgås på grunn av barnet. Ikke noe koselig hvis deres forhold blir ødelagt av misforståelser og såre følelser. Har i hvertfall selv tro på å legge alle kort på bordet i sånne sammenhenger. Lykke til uansett!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå