AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har rotet meg opp i noe og trenger råd til hva jeg kan gjøre ... Alt er egentlig ganske komplisert, men jeg skal prøve å forklare. For en del år siden var jeg super forelsket i en gutt i dansegruppen min, han var ganske mye eldre enn meg så det var ikke noe mer med det enn at jeg var forelsket i han.. Så flyttet han til Bergen og det gikk flere år og jeg glemte han nesten. Var hvertfall ikke forelsket lenger.. Dette var uansett ikke noe spesiellt.. Uansett så holdt jeg på med en gutt i klassen min før sommerferien, og etter sommeren flørtet vi mye og jeg var sikker på at det kom til å bli oss, men på en fest vi var på sammen så hadde han seg med en annen.. Jeg ble helt knust.. Når jeg endelig kom meg litt over det og vi begynte å snakke igjen som venner, startet gutten fra dansegruppen min på dans igjen, og vi snakket mye også begynte vi å holde på.. men jeg og han i klassen min fikk veldig god kontakt igjen og jeg har lyst til å bli sammen med han, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre siden jeg egentlig holder på med han andre... Han er egentlig for gammel for meg og vi må alltid gjemme oss når vi skal være sammen, og jeg orker det ikke lenger Hva skal jeg gjøre ? Anonymous poster hash: 9504a...415
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Hvor mye gamlere er danse gutten? Jeg ville ikke tilgitt han gutten fra klassen for å ha hatt seg med en annen..Anonymous poster hash: 863cb...93b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Hvor mye gamlere er danse gutten? Jeg ville ikke tilgitt han gutten fra klassen for å ha hatt seg med en annen..Anonymous poster hash: 863cb...93b han er 8 år eldre.. Vet at det egentlig ikke er noen unnskylding, men han var full og han har angret så masse + at vi ikke var sammen... vi har snakket utrolig mye om det og etter vi ordnet opp ble vi bedre venner enn noen gang Anonymous poster hash: 9504a...415
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Det er 11 år mellom meg å kjæresten, så synes ikke alderen på danse vennen din er noe problem. Men du får vel bare velge å vrake da eller ta begge:pAnonymous poster hash: 863cb...93b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå