AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Han sa i går at han ikke vet om vi skulle slå opp eller ikke, men at han skulle ringe i morgen (altså i dag) rett etter han hadde stått opp sånn at vi kan snakke om det. Jeg vet at nå er han på vei hit for han er på vei på jobb, og jeg har sendt melding om at det er vondt at han holder meg på gress i stedet for å si hva som skjer.. Jeg synes det er vondt at han bare ikke kan snakke med meg. Om han trenger mer tid er det helt ok, men han kan si fra om det. Så nå sitter jeg her og har kjempevondt i magen fordi jeg faktisk ikke aner hva som skjer.. Anonymous poster hash: 00018...fac
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Du fortjener en mye bedre kjæreste! Anonymous poster hash: 4aa89...45c
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Å kjære deg Det der er skikkelig guffent gjort av han - han har jo på en måte allerede ødelagt noe ved å si at han ikke er sikker på om han vil gjøre det slutt. For en drittsekk, ingen fortjener å få den i trynet. Lykke til. Håper det ordner seg for deg. Anonymous poster hash: 79ad3...68b
Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Hvorfor satte du deg ikke i respekt og slo opp med ham der og da i stedet for å la deg trykkes ned i søla av en mann? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå