Gå til innhold

Roser fra kjæresten /eksen - innpakking og kort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vurderer dere dette?

1. Roser uten annen innpakking enn plasten som var rundt og ingen kort. ? poeng?

2. Roser uten annen innpakking enn plasten som var rundt og et enkelt kjøpekort fra matbutikk. ? poeng?

3. Roser uten annen innpakking enn plasten som var rundt og ett personlig utvalgt kort som passer den du er, ? poeng?

4. Roser med fin innpakning og ingen kort. ? poeng?

5. Roser med fin innpakning og vanlig kort fra matbutikk. ? poeng?

6. Roser med fin innpakning og ett personlig utvalgt kort som passer den du er. ? poeng?

Ut fra hvilke typer roser, innpakningen og kort/ manglende kort kan du se hvor mye tid og omtanke personen har lagt i det. Tidspunktet blomstrene blir gitt deg er dessuten en viktig dag for deg, og med tanke på din førhistorie med den som gir rosene, hvordan vurderer du denne gaven?

Har du fått roser, hvordan var de innpakket, fulgte med et kort, og hva var situasjonen?

Anonymous poster hash: 793d2...574
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har fått roser både fra blomsterbutikk og tema 1000. Pakket og uinnpakket, og med og uten kort. Syns det hyggeligste er en enkel kvast fra butikken på en helt vanlig dag. Det viser omtanke i hverdagen, og det betyr mye for meg.

• Liker 3
Skrevet

what

Anonymous poster hash: 6ee8e...94d
Skrevet

Ehm, hvis eksen min hadde så store vansker med å ta en så enkel beslutning, ville jeg nok bare blitt irritert hvis jeg fikk blomster av ham.

Skrevet

Jeg rangerer ikke sånt etter poeng? (hallo liksom, skal man bli mindre glad om kjæresten tidligere har kjøpt en blomst til 300 da, og nå kom med en til100?) Jeg har fått både remablomster og blomster til flere hundre kroner, det er ikke det viktigste. Det viktigste er tanken bak. Jeg ble nesten mer rørt når kjæresten hadde vært innom flere butikker her og der bare for å få tak i en enkelt, billig godteting når jeg var syk, fordi han husket at jeg likte den så godt, og den får man ikke overalt..Er tanken som teller! Og hadde kjæresten min sett snurt ut fordi blomstene ikke kom høyt nok på poengskalaen hadde jeg blitt dritskuffet..

Anonymous poster hash: 2d3f1...190

• Liker 4
Skrevet

Jeg rangerer ikke sånt etter poeng? (hallo liksom, skal man bli mindre glad om kjæresten tidligere har kjøpt en blomst til 300 da, og nå kom med en til100?) Jeg har fått både remablomster og blomster til flere hundre kroner, det er ikke det viktigste. Det viktigste er tanken bak. Jeg ble nesten mer rørt når kjæresten hadde vært innom flere butikker her og der bare for å få tak i en enkelt, billig godteting når jeg var syk, fordi han husket at jeg likte den så godt, og den får man ikke overalt..Er tanken som teller! Og hadde kjæresten min sett snurt ut fordi blomstene ikke kom høyt nok på poengskalaen hadde jeg blitt dritskuffet..

Ikke engang dersom en eks vil ha deg tilbake og vil gjøre alt for å få deg tilbake? Kjenner flere som har gnitne ekser for å si det slik.

Anonymous poster hash: 793d2...574

Skrevet

Øøøøøøøøh.. Er dette seriøst? :klo:

Jeg tenker "Yey! En fin gest for å vise at han bryr seg!" uavhengig av scenarioene i HI. Og poeng har jeg aldri gitt verken gaver eller kjærester.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en vanvittig diger rosebukett av en eks som ville ha meg tilbake. Jeg ble bare sint for at han innbilte seg at jeg kunne kjøpes tilbake så lett, så jeg gikk og ga den til naboen i steden. Hun ble forresten veldig glad. :-)

• Liker 1
Skrevet

Ikke engang dersom en eks vil ha deg tilbake og vil gjøre alt for å få deg tilbake? Kjenner flere som har gnitne ekser for å si det slik. Anonymous poster hash: 793d2...574

Hadde eksen ville hatt meg tilbake, hadde en rosebukett alene ikke hatt så mye å si. Jeg faller ikke ned på mine knær av blomster. ;) Det spørs jo hvorfor det hadde blitt slutt i utgangspunktet, hadde heller satt mer pris på ærlighet og oppriktighet, at han fortalte meg hva han følte, og faktisk kunne vist meg at han ville endret holdningene sine på en troverdig måte (om dette var opphavet til bruddet, vel og merke). Men det kommer jo veldig ann på grunnen til bruddet da..

Skrevet

Overanalyse this...!?

Skrevet

Hvor de er kjøpt, innpakning og kort har ikke noe å si :) Det er tanken som teller :)

Skrevet

Bryr meg ikke en døyt om blomster. Det er hvordan kjemien oss i mellom i hverdagen er som teller.

Anonymous poster hash: 4060f...be3
Skrevet

Roser fra Rema en tirsdag skårer garantert høyest av alt! Uplanlagt, kjempehyggelig og gjør at jeg føler meg satt pris på.

Skrevet

Jeg har fått roser både fra blomsterbutikk og tema 1000. Pakket og uinnpakket, og med og uten kort. Syns det hyggeligste er en enkel kvast fra butikken på en helt vanlig dag. Det viser omtanke i hverdagen, og det betyr mye for meg.

Kunne ikke vært mer enig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...