Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å ta vippe-extensions og lurte derfor om det er non her som kan anbefale en god salong i Bergen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prakt på vestkanten! De er kjempeflink.

Anonymous poster hash: d995d...4a9

Gjest Makemeloveit
Skrevet

Salong Mon Ami på Sartor Storsenter :) Sykt fint, og billig i forhold til andre steder i Bergen

Skrevet

Dette lurer jeg også på! Spesielt dersom noen vet om noen flinke i sentrum?

Anonymous poster hash: 37c18...258
Skrevet

Tusen takk. Da skal jeg sjekke ut disse :blomst:

Skrevet

Har lest her inne at Beauty London blir anbefalt.

Anonymous poster hash: e03dd...7a2
Skrevet

Jeg går til Frøken Røykjavik på Lagunen, veldig flinke! :)

Anonymous poster hash: b442f...dc4
  • Liker 2
Skrevet

Nei, huff! Ikke Prakt på Vestkanten. Bestilte time der rett etter de var åpnet, og ble såå skuffet. Fikk tynne og kjipe vipper. Brukte maskara på de for at de skulle se LITT bra ut. Damen der sa at "hun ikke laget slike vipper som jeg ville ha". Er kun en person der som tar vippeext. Skikkelig skuffet

Skrevet

Nei, huff! Ikke Prakt på Vestkanten. Bestilte time der rett etter de var åpnet, og ble såå skuffet. Fikk tynne og kjipe vipper. Brukte maskara på de for at de skulle se LITT bra ut. Damen der sa at "hun ikke laget slike vipper som jeg ville ha". Er kun en person der som tar vippeext. Skikkelig skuffet

Det var rart. Har sett fler som har vipper derfra, og resultatet er helt nydelig.

Har du tatt andre steder?

Anonymous poster hash: d995d...4a9

Skrevet

Jeg har gått til Face It for å fikse øyebrynene med godt resultat. Jeg vet de gjør extensions også, men vet ikke hvor dyktige de er. Er det noen som har vært der og kan si om de er flinke med dette?

Skrevet

Beauty London er veldig flink :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...