Gå til innhold

Ikke lov med hvite sko på utested?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kleskode på et utested, ikke hvite sko. Hvorfor ikke? :klo:

Anonymous poster hash: b570d...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var sikkert bare en unnskyldning for å ikke slippe deg inn.

Anonymous poster hash: 8c6e7...724
  • Liker 1
Skrevet

Fordi det i de aller fleste tilfeller betyr joggesko, sneakers el.l.

Anonymous poster hash: 5e9e0...871
  • Liker 2
Skrevet

Var sikkert bare en unnskyldning for å ikke slippe deg inn.

Anonymous poster hash: 8c6e7...724

Det stod som ett av punktene på veggen ved inngangen.

Det var øvrig ikke meg, men en gutt foran meg i køen

Skrevet

Jeg har kjempesøte hvite pumps. Ville de virkelig ikke kommet inn? :klo:

Anonymous poster hash: 6b161...069
Skrevet

Jeg har kjempesøte hvite pumps. Ville de virkelig ikke kommet inn? :klo:

Anonymous poster hash: 6b161...069

Jeg lurte også på dette. Om jenter hadde sluppet inn med med hvite pumps/ballerina.

Det står jo på veggen at hvitt fottøy ikke er lov :klo:

Gjest ms_kwang
Skrevet

Det kan godt hende det har en større betydning :)
At det er derfor hvite sko ikke er tillatt :P

Skrevet (endret)

utesteder med fin kleskode slipper ikke inn joggesko generelt. det er samma faen hvor dyre og rene de er, vakten har ingen interesse av å nekte en type joggesko for å slippe inn en annen - med det påfølgende resultatet at man må krangle med den som blir nektet om hvorfor "de joggeskoene kom inn, når hans er dyrere og er kjøpt for x antall usannsynlige tusen etc". da er regelen ganske unison; ingen joggesko, joggebukse etc. hvorfor?

når man har en stor andel gjester som tar seg bryet med å pynte seg og gjøre seg i stand til å kose seg på nettopp ditt sted akkurat den kvelden, så viser du dem respekten med å opprettholde en viss stil og atmosfære.

og hva er det da med de hvite joggeskoene? de stikker seg ut med EN gang, alle ser dem - og du kan bite deg faen på at om en person kommer inn med dem, så er det en drøss med andre gjester som kommer til å ta det negativt.

Endret av myllarguten
  • Liker 2
Skrevet

Eneste jeg kan komme på er at det er et symbol for hooligans, altså fotballtilhengere som bare er ute etter bråk, å gå med hvite sko. Så kan jo hende de har hatt så mye bråk med hooligans at de ikke tar sjansen :)

• Liker 1
Skrevet

Eneste jeg kan komme på er at det er et symbol for hooligans, altså fotballtilhengere som bare er ute etter bråk, å gå med hvite sko. Så kan jo hende de har hatt så mye bråk med hooligans at de ikke tar sjansen :)

Litt sannhet i det. I Bergen var Casuals-miljøet veldig heftig på kleskoden. Men i utgangspunktet var ikke det noe problem, for vi visste jo alltid hvem de var, samt at de går aldri ut alene. Lett å luke ut.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...