AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Kleskode på et utested, ikke hvite sko. Hvorfor ikke? Anonymous poster hash: b570d...1e5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Var sikkert bare en unnskyldning for å ikke slippe deg inn. Anonymous poster hash: 8c6e7...724 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Fordi det i de aller fleste tilfeller betyr joggesko, sneakers el.l. Anonymous poster hash: 5e9e0...871 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Var sikkert bare en unnskyldning for å ikke slippe deg inn.Anonymous poster hash: 8c6e7...724 Det stod som ett av punktene på veggen ved inngangen. Det var øvrig ikke meg, men en gutt foran meg i køen Anonymous poster hash: b570d...1e5
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har kjempesøte hvite pumps. Ville de virkelig ikke kommet inn? Anonymous poster hash: 6b161...069
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har kjempesøte hvite pumps. Ville de virkelig ikke kommet inn? Anonymous poster hash: 6b161...069 Jeg lurte også på dette. Om jenter hadde sluppet inn med med hvite pumps/ballerina. Det står jo på veggen at hvitt fottøy ikke er lov Anonymous poster hash: b570d...1e5
Gjest ms_kwang Skrevet 15. januar 2014 #8 Skrevet 15. januar 2014 Det kan godt hende det har en større betydning At det er derfor hvite sko ikke er tillatt
TheHairyToothfairy Skrevet 15. januar 2014 #9 Skrevet 15. januar 2014 (endret) utesteder med fin kleskode slipper ikke inn joggesko generelt. det er samma faen hvor dyre og rene de er, vakten har ingen interesse av å nekte en type joggesko for å slippe inn en annen - med det påfølgende resultatet at man må krangle med den som blir nektet om hvorfor "de joggeskoene kom inn, når hans er dyrere og er kjøpt for x antall usannsynlige tusen etc". da er regelen ganske unison; ingen joggesko, joggebukse etc. hvorfor? når man har en stor andel gjester som tar seg bryet med å pynte seg og gjøre seg i stand til å kose seg på nettopp ditt sted akkurat den kvelden, så viser du dem respekten med å opprettholde en viss stil og atmosfære. og hva er det da med de hvite joggeskoene? de stikker seg ut med EN gang, alle ser dem - og du kan bite deg faen på at om en person kommer inn med dem, så er det en drøss med andre gjester som kommer til å ta det negativt. Endret 15. januar 2014 av myllarguten 2
Fuglen Skrevet 15. januar 2014 #10 Skrevet 15. januar 2014 Eneste jeg kan komme på er at det er et symbol for hooligans, altså fotballtilhengere som bare er ute etter bråk, å gå med hvite sko. Så kan jo hende de har hatt så mye bråk med hooligans at de ikke tar sjansen 1
TheHairyToothfairy Skrevet 15. januar 2014 #11 Skrevet 15. januar 2014 Eneste jeg kan komme på er at det er et symbol for hooligans, altså fotballtilhengere som bare er ute etter bråk, å gå med hvite sko. Så kan jo hende de har hatt så mye bråk med hooligans at de ikke tar sjansen Litt sannhet i det. I Bergen var Casuals-miljøet veldig heftig på kleskoden. Men i utgangspunktet var ikke det noe problem, for vi visste jo alltid hvem de var, samt at de går aldri ut alene. Lett å luke ut. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå