Gå til innhold

Dere som trener MYE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere krav om at kjæresten må trene så og så mye?

Inspirert av en selvtillits-ødeleggende tråd :(

Anonymous poster hash: 58097...7d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ingen krav når det gjelder trening, men om han hadde begynt å legge på seg veldig skulle jeg jo ønske at han prøvde å gjøre noe med det, men ikke bare på grunn av utseende.

Skrevet

For oss er det naturlig å trene da han jobber innenfor personlig trening. Det eneste kravet er at ingen av oss forfaller eller blir dvaske. Og så motiverer vi hverandre til å fremme livsstillen og se bedre ut, da. Men det er aldri noe "du måå jo trene i dag". ;)

Anonymous poster hash: 742fd...473
  • Liker 1
Skrevet

Ja. Jeg vil ha en mann som er i form. Vil ikke ha en som begynner å forfalle så snart han bikker 30årene. Selv trener jeg 5 dager i uken, dette begynte jeg å gjøre med eksen. Håper at fremtidig kjæreste er like god på treningsfronten!

Anonymous poster hash: dbfbd...3bf

Skrevet

Trener seks dager i uken jeg.

Ikke noe krav at dama trener. Men ville satt foten ned om hun ble dvask..l

Anonymous poster hash: 50f91...27c

Skrevet

Nei, det har jeg ikke. Men hadde jo likt det om han fikk vike mye ut av treningen som meg :)

Skrevet

Hva legger dere i dvask?

Skrevet

Nei, men det er jo hyggelig at han klarer å være med på det samme som meg uten å dø av utmattelse.

Skrevet

Ingen krav om trening her, men ville nok sagt i fra om mannen min la mye på seg, sånn for helsa sin skyld. Burde sikkert trent mer begge to men.

Anonymous poster hash: 90964...883
Skrevet

Jeg trener mellom 4-5 dager i uken. Jeg vektlegger å trene mye for det gir meg energi, overskudd samt å bevare helsen min. Men, jeg tenker også på kostholdet mitt; alt henger sammen for meg.

Jeg tvinger ikke kjæresten min til å trene. Han gjør det fordi han ønsker det selv og ønsker selv å holde seg i form. For meg handler det ikke om vekt/utseende. Det handler om å ta vare på helsen sin, unngå sykdommer og ha en sunn livsstil. Det anser jeg som viktig.

Skrevet

Jeg trener 6 dager i uka. Og er forelska i noen som aldri trener. Jeg tror hun ville hatt bedre livskvalitet i form av mindre helseplager hvis hun trente, men det er hennes valg, og jeg respekterer og elsker henne uansett.

Anonymous poster hash: bd52b...36f
  • Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg trener mye men det er bare jogging og noen økter med styrke, men det er jo koslig å ta seg 1 time joggetur med kjæresten, selv om jeg ikke har kjæreste da haha :D

Men det er vel ikke must, så lenge hun ikke sitter på sofaen hver dag å spiser potetgull :fnise:

PS: jeg jogger ute og om vinteren så står jeg på ski =)

Endret av Soley
Skrevet

Trener hver dag, kjæresten gjør langt fra det. Men han har vært veldig flink i det siste og da passer jeg på å skryte litt ekstra ;) Han er litt sånn av og på, kan godt gå noen uker uten før han plutselig bestemmer seg for å ta i et tak. Han har en fysisk jobb til tider da så det ligger vel noe der, men det er viktig å trene hjertepumpa selv om man får nok fysisk aktivitet.

Skrevet

Huff, jeg hadde ikke klart å leve sammen med en person hvor jeg følte meg skyldig hver gang jeg tok frem godteskåla eller spiste fastfood.

• Liker 10
Gjest Chloe87
Skrevet

Huff, jeg hadde ikke klart å leve sammen med en person hvor jeg følte meg skyldig hver gang jeg tok frem godteskåla eller spiste fastfood.

Samme her.
Skrevet

Jeg trener mye men det er bare jogging og noen økter med styrke, men det er jo koslig å ta seg 1 time joggetur med kjæresten, selv om jeg ikke har kjæreste da haha :D

Men det er vel ikke must, så lenge hun ikke sitter på sofaen hver dag å spiser potetgull :fnise:

PS: jeg jogger ute og om vinteren så står jeg på ski =)

Skal vi joggedate? Du hørtes ut som en kjekk kar, hvor gammel er du?

:D

Anonymous poster hash: a4a00...daf

Skrevet

Jeg krever det ikke, men jeg regner med at han holder seg greit i form og har en ok kropp. Han vet hva jeg liker, og blir "inspirert" til å trene av at jeg liker kroppen hans.

Forøvrig prøver jeg å trene 5-6 ganger i uken selv. I hvertfall 4 økter/uke

Anonymous poster hash: 49998...39e
Skrevet (endret)

Skal vi joggedate? Du hørtes ut som en kjekk kar, hvor gammel er du?

:D

Anonymous poster hash: a4a00...daf

Jeg er 20 :D

Ja de fleste jeg har møtt sier jeg er kjekk haha :D

Men TS, det hender jeg koser meg 1-2 ganger i måned med potetgull eller noe usunt, man skal få lov til å spise usunt også :laugh:

Endret av Soley
Skrevet

Har dere krav om at kjæresten må trene så og så mye?

Inspirert av en selvtillits-ødeleggende tråd :(

Anonymous poster hash: 58097...7d2

Jeg trener 4-5 ganger i uken, men Jeg synes det er viktigere at kjæresten min ikke spiser alt for usunt, slik at vi kan spise middag sammen og han ikke sitter og koser seg med potetgull hver dag og frister meg. Om han trener eller ikke er ikke så farlig, faller jo alltid for personlighet uansett ;)

Anonymous poster hash: aa67d...3d3

Skrevet

Selv om jeg er ganske så trenings og kostholdsfiksert så er jeg ikke redd for godteriskåla! Å kose seg på lørdagene er helt i orden, og et lite must her i hjemmet da jeg MÅ ha litt søtt i blandt. Men å dra frem godteri skåla hver dag er ikke bra, verken for helsa eller utseendet i lengden. men alle med sitt tenker jeg. Alle er forskjellige og godt er det tenker jeg :)

Anonymous poster hash: dbfbd...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...