Gå til innhold

Jeg forstår ikke hva hun ser i ham - utseendemessig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid syntes at Silje som kjører snowboard er veldig vakker og søt, og leser nå på VG at hun har fått seg kjæreste. Vel, kjæresten var ikke akkurat noen kjekkas. Enda et eksempel på at vakre kvinner ofte velger\får partnere som ikke matcher utseende deres. Noe som er påfallende, er at disse mennene ofte er temmelig "cocky" i oppførselen og innbiller seg at de er kjekkaser.

http://www.vg.no/sport/snowboard/artikkel.php?artid=10149946

(Bilde, kilde: VG - http://www.vg.no/sport/snowboard/artikkel.php?artid=10149946)

1389797010458_721.jpg

Anonymous poster hash: 4de8b...a42
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er da normalt pene og kjekke begge to?

• Liker 9
Skrevet

Hmm.. Kan jo kaaaanskje hende at han er snill, morsom og at de har bra kjemi?

• Liker 11
Skrevet

Syns de ligger ganske likt på "penhetsskalaen".

• Liker 10
Skrevet

Kanskje du bare skal drite i hvem hun finner attraktiv og hvem hun blir ilag med, det er jo ikke sånn at dama har golddiggerfaktor.

• Liker 5
Skrevet

Kansje hun syntes han er kjekk?
Jeg syntes ofte at en person er veldig pen, men så har jeg venner som ikke kan forstå at jeg syntes det.

• Liker 3
Skrevet

De er da normalt pene og kjekke begge to?

Vil da si Silje er over gjennomsnittet. Det er ikke slike en gjennomsnittlig dame ser. Han ser helt gjennomsnttlig ut da.

Skrevet

Ganske usmakelig å starte en slik tråd, mener nå jeg. Ikke se bort ifra at han kommer over denne tråden.

Anonymous poster hash: 53e53...55a
  • Liker 8
Skrevet

Du trenger da vel ikke å forstå det heller.

• Liker 7
Skrevet

Hmm.. Kan jo kaaaanskje hende at han er snill, morsom og at de har bra kjemi?

Kanskje du bare skal drite i hvem hun finner attraktiv og hvem hun blir ilag med, det er jo ikke sånn at dama har golddiggerfaktor.

Ja, det er vel så klart det som er årsaken, og det som er viktigst også! Men det er ikke sjelden at menn her inne påstår at gutter ofte tar til takke med en jente som er mindre mye lavere på utseendeskalaen, men jeg opplever daglig at det ikke er tilfellet.

Skrevet

Ganske usmakelig å starte en slik tråd, mener nå jeg. Ikke se bort ifra at han kommer over denne tråden.

Mener ikke at han er stygg, langt i fra. Han ser helt vanlig ut, så ikke ondt ment, i det hele tatt. Men syns fremdeles Silje er veldig mye vakrere.

Skrevet

Huff, han får meg til å tenke på øl og rølpefakter....

Anonymous poster hash: da0af...c43
  • Liker 2
Skrevet

Vil da si Silje er over gjennomsnittet. Det er ikke slike en gjennomsnittlig dame ser. Han ser helt gjennomsnttlig ut da.

Jeg synes hun ser ut som en ordinær norsk jente.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor skal man matche hverandres utseende?

Anonymous poster hash: ec113...b1e
  • Liker 2
Skrevet

Hæ?

Han ser da vel bra nok ut. :roll:

Skrevet

Ser ingen trekk ved han som gjør han så mye mindre pen enn henne? Han har hverken vorter på nesen eller botox i trynet. Det kommer jo så klart an på øyet som ser. Jeg har aldri sett noen av dem før, og ved først øyekast så ser de ganske like ut. I tillegg kan det jo hende hun er ei skikkelig bitch og at han er veldig ålreit. Bra at folk er glad i hverandre uansett, syns nå jeg.

• Liker 2
Skrevet

Mener ikke at han er stygg, langt i fra. Han ser helt vanlig ut, så ikke ondt ment, i det hele tatt. Men syns fremdeles Silje er veldig mye vakrere.

Jo da, men du måler ham opp mot noe. Uansett er det sikkert ikke så gøy å bli karakterisert som "ikke akkurat noen kjekkas."

Skrevet

Synes ikke akkuratt at hu silje var noe og hoppe i taket for heller.

Anonymous poster hash: f1087...7b1
  • Liker 2
Skrevet

Ser ingen trekk ved han som gjør han så mye mindre pen enn henne? Han har hverken vorter på nesen eller botox i trynet. Det kommer jo så klart an på øyet som ser. Jeg har aldri sett noen av dem før, og ved først øyekast så ser de ganske like ut. I tillegg kan det jo hende hun er ei skikkelig bitch og at han er veldig ålreit. Bra at folk er glad i hverandre uansett, syns nå jeg.

Etter min smak er han alt annet enn pen, mens Silje syns jeg er veldig søt. Syns bare dette var et godt eksempel på at nok en kvinne velger enn mann som er ikke er like vakker som det hun er, slik menn her påstår ikke skjer (men som skjer veldig ofte).
Første gangen jeg lager en tråd som fokuserer på utseendet og fikk helt ærlig litt dårlig samvittighet, så trekker meg ut av tråden nå.

Skrevet

Whaaaat? Jeg syntes han er ganske kjekk jeg? Kanskje i overkant slemt å bedømme noens utseende som jeg gjør nå, men jeg syntes ikke hu var attraktiv i det hele tatt. Uansett bare nok et "bevis" på at folk har forskjellig smak i guess.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...