Gå til innhold

Facebook oppdateres ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som opplever at det skjer mindre og mindre på newsfeeden på facebook? Først oppdaget jeg tilfeldig at jeg ikke hadde sett nyheter fra sider jeg liker og er interessert i oppdateringer fra. Så fikk jeg et tips om å bruke denne linken:

https://www.facebook.com/?sk=pp

Der kommer alle nyheter fra alle sider jeg liker opp. Og jeg må si jeg ble nesten sjokkert over hvor få oppdateringer jeg faktisk får på den "normale" newsfeeden. Det er ikke en av ti oppdateringer en gang som dukker opp hos meg. Den linken viser dessverre ikke oppdateringer fra mine venner, så nå lurer jeg på om jeg går glipp av like mange saker fra dem. I dag var det feks en periode på seks timer uten at noen skrev noe, og kjenner jeg mine venner rett tviler jeg på at det stemmer. Hva har skjedd med facebook, hvordan får man alle oppdateringer tilbake? Og i riktig rekkefølge? Nå hopper plutselig gamle saker opp igjen, og det virker helt tilfeldig hva jeg får se og ikke. Jeg sorterer alltid på most recent, uten at det virker. Må jeg virkelig markere hver eneste side og hver eneste venn som favoritt for å få dem frem?

Anonymous poster hash: 980ff...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...