Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, så hun er 59 men fyller 60 om under en måned.

Man kan snakke om hvor mye hudpleie og kirurgi mennesker i Hollywood har tilgang til, men hva enn hun har fikset på har hun gjort det svært delikat og ikke overdrevet. Veldig mye handler utvilsomt også om livsstil, og er sikker på at hun jobber hardt for å se slik ut.

Hun er også bevis på at man IKKE trenger å klippe kjerringfrisyre eller slutte å gå i hæler selv om man når en viss alder.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2539784/Christie-59-proves-shes-got-sexes-tiny-LBD-Sports-Illustrated-party.html?login#readerCommentsCommand-message-field

Flott dame! Og veldig inspirerende :)

Anonymous poster hash: a4fd0...267
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Gjest Linneah2013
Skrevet

Utrolig at det går an, faktisk flottere enn mange tredveåringer, kunne tenkt meg oppskrifta hennes :-)

Skrevet

Utrolig at det går an, faktisk flottere enn mange tredveåringer, kunne tenkt meg oppskrifta hennes :-)

Her har du den: plastikkirurgi og/ eller fotomanipulering.

• Liker 4
Skrevet

Her har du den: plastikkirurgi og/ eller fotomanipulering.

Ja seriøst! Det er ikke veldig vaskeliog å se at det har er veldig mye som hun har fått hjelp til med juks her! Det virker for meg at det er sluttresultatet av hva disse folkene gjør som er vikitg, ikke hvordan de ble slik!

Ja til flotte kvinner som tar vare på kropp og helse og ser bra ut, UTEN å ha jukset!

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes man kan se på hendene hennes at hun ikke akkurat er ung.

Anonymous poster hash: 13752...0fd
  • Liker 2
Skrevet

Hjelper ikke om resten av henne ser glatt ut når hendene ser rynkete ut. Det har man jo sagt om Madonna og. Det er på hendene man ser den virkelige alderen. Så man kan se glatt ut i ansiktet, men rynkete på hendene. 60 sier jeg.

Skrevet

WHAT? Jeg ville ha tippet at hun var 35.

• Liker 3
Skrevet

Ok, så hun er 59 men fyller 60 om under en måned. Man kan snakke om hvor mye hudpleie og kirurgi mennesker i Hollywood har tilgang til, men hva enn hun har fikset på har hun gjort det svært delikat og ikke overdrevet. Veldig mye handler utvilsomt også om livsstil, og er sikker på at hun jobber hardt for å se slik ut. Hun er også bevis på at man IKKE trenger å klippe kjerringfrisyre eller slutte å gå i hæler selv om man når en viss alder. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2539784/Christie-59-proves-shes-got-sexes-tiny-LBD-Sports-Illustrated-party.html?login#readerCommentsCommand-message-field Flott dame! Og veldig inspirerende :)Anonymous poster hash: a4fd0...267

Kn tenke meg hun er inspirerende ja, gamla.

Anonymous poster hash: 8cfb7...2eb

Skrevet

Hun ser yngre enn hun er, men hun ser redd ut! Hva har hun gjort med øynene? Helt vill i blikket.

Gjest Eurodice
Skrevet

Kn tenke meg hun er inspirerende ja, gamla.

Det var stygt og respektløst sagt.

• Liker 2
Skrevet

Det freaker meg litt ut når eldre personer ser såpass ung ut. Det blir ikke naturlig i det hele tatt.

• Liker 6
Skrevet

WHAT? Jeg ville ha tippet at hun var 35.

Shit. Hvis du tar hun der for å være 35, da ville jeg gått for 18 i dine øyne. :P

• Liker 1
Skrevet

Ingen grunn til å grue seg til alderdommen med andre ord... ;)

• Liker 1
Skrevet

Hun har brukt alle triksene i boka inkl en haug med operasjoner, botox og restylane. Men det er flinke leger og kirurger hun har, det skal hun ha..

Skrevet

Ok, så hun er 59 men fyller 60 om under en måned.

Man kan snakke om hvor mye hudpleie og kirurgi mennesker i Hollywood har tilgang til, men hva enn hun har fikset på har hun gjort det svært delikat og ikke overdrevet. Veldig mye handler utvilsomt også om livsstil, og er sikker på at hun jobber hardt for å se slik ut.

Hun er også bevis på at man IKKE trenger å klippe kjerringfrisyre eller slutte å gå i hæler selv om man når en viss alder.

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2539784/Christie-59-proves-shes-got-sexes-tiny-LBD-Sports-Illustrated-party.html?login#readerCommentsCommand-message-field

Flott dame! Og veldig inspirerende :)

Anonymous poster hash: a4fd0...267

Julianne_moore.jpg

Vil nå si jeg foretrekker Julianne Moore, men trikset til å se ung ut er veldig enkelt. :) Solkrem, hver eneste dag. Spis lite sukker, og mye grønnsaker / frukt med sterke farger.

Anonymous poster hash: 93bb8...a89

• Liker 2
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Hun er jo råsexy - helt til man får høre aldere, og da blir man litt redd. Det er for mye fiksing og triksing der. Men som sagt, om man ikke vet alderen, så må jeg si hun er kjempesexy.

En dame, som virkelig eldes med stil og verdighet, er Helen Mirren. Hun blir 69 i år og det er ikke mye botox der. For en flott og sterk dame!

helen_mirren01.jpg

• Liker 15
Skrevet
Det ligger nok mye arbeid bak utseendet hennes: løshår, utrolig masse sminke, plastisk kirurgi, dyre hudbehandlinger og veldig, veldig mye mer.
Men, når det er sagt, ser hun veldig bra ut. Det er mange som prøver, men som ikke får det til og ender opp med å se fælere ut, det gjelder ikke denne personen.

Anonymous poster hash: 56731...0d9
  • Liker 3
Gjest Summers
Skrevet

Det at det ikke er naturlig taler da i damas favør, det er ikke bare snakk om flaks med genene, men mye penger og arbeid.

Uansett kjipt med hendene.

Skrevet

Håper jeg ser like bra ut når jeg er 60 :)

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor kjendisene er så dilla på tannfasetter. Tennene hennes ser ekstremt falske ut. Unaturlig hvite og perfekte. Selv om hun ser bra ut, blir det rett og slett veldig krampeaktig å skulle tviholde på ungdommen på den måten.

Enig i at Helen Mirren er et godt eksempel på ei dame som eldes på en verdig måte.

Anonymous poster hash: 2db09...e8a
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...