AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg hadde eggløsning på lørdag, vi slo da til og har vært prøvere i over et år uten hell. I dag har jeg gått å gulpa/sure oppstøtt og har murringer nederst i magen / korsryggen.. Så kjente samboer på livmortappen, og den hadde på en måte en sånn slim/seight greier på seg og han kom nesten ikke til fordi det var så trangt oppi der nå, sånn hadde han aldri kjent det før. Den var lukket, fikk ikke fingeren inn i hullet nå som han gjorde da jeg hadde eggløsning. Har da ikke tatt test fordi det er vel for tidlig, men jeg lurer på om det kan være et tegn? Vi har prøvd så lenge, og samboer tror vi har klart det, men jeg er så utålmodig. Og jeg ville bare høre om noen visste hvordan livmortappen er når man er befrukta. Anonymous poster hash: 540bb...635
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #2 Skrevet 16. januar 2014 Slutt-å-pell-på-livmortappen. Anonymous poster hash: f2129...fcf 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Har samboeren din fått fingern OPPI livmorhalsen din? Holy crap! Hva slags underliv har du egentlig? Har aldri forstått dette med livmor-tapp-pelling! Jeg har tre barn og har aldri kjent på livmortappen...ever! Leste forøvrig et lignened innlegg skrevet til Jordmor Siri, og hun sier at man kan slutte med den pellinga, for det krever en del erfaring med slik pelling, noe vanlige folk ikke har. Hun anbefalte og la jordmor ta seg av slikt. Anonymous poster hash: 87e54...b46 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Kanskje du blir raskere gravid om du slutter med den pellinga! Anonymous poster hash: 87e54...b46
Athene Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Det er umulig å si noe utifra livmortappen. Med mindre du selv har kjent på den jevnlig over lang tid. Uansett - man skal ikke holde på med tappe-tafsing etter eggløsning. Det er ikke akkurat heldig dersom det er noe på gang. Og man skal ALDRI stikke en finger inn i åpningen. Det kan være farlig, uansett om man er gravid eller ikke. Hadde du eggløsning lørdag kan du umulig kjenne noe ennå. Egget fester seg normalt 7-11 dager etter eggløsning, og først i dagene etter det kan man få de første symptomene. Selv om de aller færreste vil merke noe før ventet mens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå