AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Hvordan var det? Synes det høres ut som en fin jobb! Anonymous poster hash: 6105a...741
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 TNS Gallup har mange ulike avdelinger. Jeg har jobbet i en avdeling der jobben ikke bestod i å utføre spørreundersøkelser, og trivdes bra. Anonymous poster hash: 02b31...f65
~white lady~ Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Mannen min jobbet der da han var student. Det eneste han likte ved jobben var det sosiale. For lønna var (er) elendig, og man sitter i tlf hele tiden. Ofte får man røret slengt på. Men det er mange forskjellige avdelinger, ikke alle har kundekontakt.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg jobbet deltid der et halvt år. Syntes det var kjempekjedelig arbeid...veldig ensformig, du ringer og ringer og ringer og stiller de samme spørsmålene om igjen og om igjen. En del folk blir sure, men det brydde ikke meg så mye. Fikk vondt i halsen av å prate så mye i strekk..laget en sånn fake hyggelig telefonstemme som ikke var naturlig som jeg ble helt hes av i lengden:P Følte også at man ble veldig overvåket, de passet på minuttet på når du logget av og på, hvor mange du fikk intervjuet på hvor lang tid osv + at de kunne lytte inn på samtalene for å evaluere. Lønna var helt ok den gang, litt dårligere enn å jobbe i matbutikk, men dette er noen år siden. Hørt fra andre at det sosiale var bra, men jeg fikk ingen venner der, det var så korte pauser og jeg turte aldri ta kontakt med noen fordi jeg er så sjenert..jobbet der bare et halvt år så var ikke med på noen arrangementer..og fordi man sitter i tlf hele tiden kan man såklart ikke prate mens man jobber. Positivt for meg var at det var veldig enkelt og greit arbeid, det krevde svært lite hjerneaktivitet og jeg syntes derfor ikke det var sånn superslitsomt. Det som var slitsomt var all bakgrunnsstøyen i lokalet + det at det var så ensformig. Lokalene var også sentralt og nære hjemme, praktisk. Anonymous poster hash: e5bd6...3eb
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Husker at i pausene så hang de opp hvor mange intervjuer man hadde klart så man kunne sammenlikne med de andre som ringte med samme undersøkelse. Det var forsåvidt litt motivasjon til å gjøre det bedre, et minimalt element av spenning:P Man fikk marginalt bedre lønn om man klarte x antall intervjuer. Anonymous poster hash: e5bd6...3eb
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #6 Skrevet 17. januar 2014 Takk for svar! Hva var ca lønna på da? Hvilke arbeidstider? Og så noen skrev om et kurs?Anonymous poster hash: 6105a...741
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #7 Skrevet 17. januar 2014 Det spørs helt hvilken stilling du havner i. Som noen har nevnt tidligere så er ikke spørreundersøkelser nødvendigvis godt betalt. Jeg jobbet kveld med 140kr/t. De som jobber full stilling på dagtid har "vanlig" lønn, helt avhengig av hvilken jobb man har. Anonymous poster hash: 02b31...f65
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #8 Skrevet 17. januar 2014 Ts her! Spørreundersøkelse skal være min jobb. Kan du fortelle litt om det?Anonymous poster hash: 6105a...741
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2014 #9 Skrevet 18. januar 2014 Flere?Anonymous poster hash: 6105a...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå