AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har holdt på med ei jente i ei stund nå, og har ikke lagt skjul på at jeg er forelsket og virkelig liker henne. Har sagt nøyaktig hva jeg føler. Nå skal det sies at jeg selv er en ganske følsom gutt, og er redd for å bli såra. Men vet at man ikke kommer noen vei om man ikke tar noen sjanser. Skal prøve å fatte meg kort: Da jeg møtte henne hadde hun en jævlig innpåsliten eks. som ikke ville spille taket, og jeg sa at hun måtte velge mellom meg å han. Jeg klarte ikke forholde meg til at han skulle holde henne tilbake. Og hun sa hun ville ha meg, men måtte ha litt tid til å ordne opp med eksen da de hadde en ganske dyster fortid osv. Jeg sa at det var greit. Nå har det seg slik at hun er usikker igjen, da hun mener jeg fortjener bedre enn henne. Hun sier hun ikke vandt til at noen er så snill og omsorgsfull overfor henne som jeg er. (Ut i fra det hun har fortalt om eksen var han en slaskete kontrollfreak, som det virker som er redd for å være alene og derfor vil ha henne tilbake helt til han får nok igjen og sårer henne nok en gang. Han har såra henne flere ganger da de har prøvd på nytt flere ganger. En drittsekk i mine øyne.). Og hun sier hun ikke føler at hun viser bra nok overfor meg at hun setter pris på de tingene jeg gjør og hvordan jeg behandler henne. Men jeg føler det helt annerledes, har ikke møtt noen som henne før. Hun er snill og viser at hun bryr jeg som meg. Jeg blir glad hver gang jeg får melding av henne på facebook, hver gang jeg våkner å ser henne ligge ved siden av meg. Måten hun faktisk bryr seg om hva jeg sier, og måten hun holder rundt meg på om jeg er trist (Har hendt er par ganger av gode grunner). Alle disse tingene er det som gjør at jeg liker henne, og har gjort at jeg har forelsket meg så fort. Det at hun gjør meg så glad er alt jeg trenger, det er jo derfor jeg gjør slike små søte ting, fordi jeg mener hun fortjener det. Det er ikke for å imponere eller noe slikt, kun fordi hun er den hun er mot meg. Så hvordan kan jeg få henne til å bli hos meg? Altså det er jo en grunn til at hun ville ha meg fra starten av, og ja det var hun som ville ha meg. Jeg ga henne meg, og jeg tror at hun egentlig er like forelsket som meg, men eksen ødelegger for henne. Hva kan jeg si? Alt som kan hjelpe meg å få henne vil jeg være evig takknemmelig for, vær så snill hjelp meg! Kommer til å bli knust om jeg mister en så bra jente. Jeg aner ikke hva eksen og hun hadde sammen som var så spesielt, men hun er blitt veldig spesiell for meg. Vil ikke snakke dritt om eksen, da det kanskje sender feil signaler, og jeg vil helst ikke spørre om han heller. Vil bare få henne, klarer ikke tanken på å ikke få se henne mer. Anonymous poster hash: ac3ec...140 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg har også sagt det til en gutt! Jeg mente at han var for god for meg, han var snill og var altid der når jeg trengte han. På den tid så prøvde jeg også å komme over en jeg holdt på med, så den snille gutten var den personen jeg rømte til for å glemme min kjærlighetssorg! Det er ikke for å såre, men det kan nok hende at hun har mer følelser for eksen enn deg. Så jeg anbefaler deg å holde fast på henne, vis at du er litt tøff! Hun faller sikkert for gutter som er litt selvsikre, jeg anbefaler deg om å ikke vise så mye følelser (Grine ) før dere har blitt sammen. Det var i hverfall det typen min gjore ( den snille gutten) for å klare å holde meg interessert. Det er nok litt vanskelig når man er tiltrekker av selvsikre gutter som også kan ende opp med å bli drittsekker til å gå til snille gutter! Bare for morro, er stjernetegnet ditt Krepsen? Anonymous poster hash: 5a713...33d
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #3 Skrevet 16. januar 2014 Problemet er ikke at hun må falle for meg, det har hun allerede gjort, men når eksen kom å grein ble hun usikker. Og sa dette til meg. Jeg er en selvsikker type, vet godt at jeg ser bra ut, selv om jeg ikke er perfekt. Og jeg vet hva jeg vil og gjør ikke noe jeg ikke vil. Men jeg er snill og omtenksom med de jeg mener fortjener det. Hvorfor skal jeg være en douche for å få drømmedama... Gir ingen mening. Er ikke kreps nei, er skytte -TS Anonymous poster hash: ac3ec...140
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #4 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også sagt det til en gutt! Så jeg anbefaler deg å holde fast på henne, vis at du er litt tøff! Hun faller sikkert for gutter som er litt selvsikre, jeg anbefaler deg om å ikke vise så mye følelser (Grine ) før dere har blitt sammen. Det var i hverfall det typen min gjore ( den snille gutten) for å klare å holde meg interessert. Det er nok litt vanskelig når man er tiltrekker av selvsikre gutter som også kan ende opp med å bli drittsekker til å gå til snille gutter! Bare for morro, er stjernetegnet ditt Krepsen?Anonymous poster hash: 5a713...33d Er ikke noen motsetning mellom det å være snill og følsom, og det å være selvsikker.. Er vel heller det at enkelte jenter ikke aner hva selvsikkerhet handler om Anonymous poster hash: d53c9...855
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #5 Skrevet 16. januar 2014 Man kan faktisk være snill, følsom og selvsikker. Trenger ikke være en drittsekk som jenta skal prøve å redde/konvertere til snill. Anonymous poster hash: 124fd...01f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #6 Skrevet 16. januar 2014 Har hørt det samme som deg TS før om at hun ikke er god nok for meg. Det kan bety mange forskjellige ting, men i mitt tilfelle så mente hun at kjemien var ikke riktig hvis hun var med noen som var så god og snill mot henne hele tiden. Hun følte seg hjemme når hun var med noen som var mer på hennes plan, det hun var vandt til. Anonymous poster hash: 124fd...01f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #7 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også sagt det til en gutt, men var vel helt ærlig en måte å si at jeg ikke var interessert.... Han var rett og slett bare for kjedelig, selv om han var kjekk og supersnill. Anonymous poster hash: 3d7d4...323 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #8 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også sagt det til en gutt, men var vel helt ærlig en måte å si at jeg ikke var interessert.... Han var rett og slett bare for kjedelig, selv om han var kjekk og supersnill. Anonymous poster hash: 3d7d4...323 Det er en teori jeg kan tro på! +1 Anonymous poster hash: 124fd...01f
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #9 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også sagt det til en gutt, men var vel helt ærlig en måte å si at jeg ikke var interessert.... Han var rett og slett bare for kjedelig, selv om han var kjekk og supersnill. Anonymous poster hash: 3d7d4...323 Var han kjedelig fordi han var for snill og ikke ga deg nok motstand? Eller hadde han bare en kjedelig personlighet?Anonymous poster hash: d53c9...855
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #10 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har også sagt det til en gutt, men var vel helt ærlig en måte å si at jeg ikke var interessert.... Han var rett og slett bare for kjedelig, selv om han var kjekk og supersnill. Anonymous poster hash: 3d7d4...323 Du ville heller ha en som bruker dop, anabole steroider, behandler deg dritt og banker opp folk?Anonymous poster hash: 7347e...500
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #11 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har vært i lag med en drittsekk såpass lenge... Jeg ble hodestupt forelsket i en snill fyr etterpå Ikke slutt å vær snill. Jeg tror hun prøver å fortelle deg at hun er takknemlig og setter utrolig godt pris på at du er så snill mot henne Å oppleve at noen er snill etter et elendig forhold, er en utrolig sterk følelse. Anonymous poster hash: bac11...166
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #12 Skrevet 16. januar 2014 Jeg har vært i lag med en drittsekk såpass lenge... Jeg ble hodestupt forelsket i en snill fyr etterpå Ikke slutt å vær snill. Jeg tror hun prøver å fortelle deg at hun er takknemlig og setter utrolig godt pris på at du er så snill mot henne Å oppleve at noen er snill etter et elendig forhold, er en utrolig sterk følelse. Anonymous poster hash: bac11...166 Fortell meg.. Tenner du like mye på han? Eller er han mer sutteklut som får seg noe en gang i måneden? Jeg spør fordi jeg er i en situasjon der jeg mest sannsynlig ender opp med ei som var sammen med en skikkelig ille fyr. Anonymous poster hash: 7347e...500
Gjest Awzm me Skrevet 16. januar 2014 #13 Skrevet 16. januar 2014 Jeg ville tolket det som en snill måte å si at hun ikke vil ha deg lenger. Hvis hun vil ha deg, så blir man gjerne ikke usikker.... si det til henne, så skjønner hun kanskje hva slags signaler hun gir...
Pixxie Skrevet 16. januar 2014 #14 Skrevet 16. januar 2014 For noe tull! Hvis hun sier at du ikke fortjener henne så skal det holde at du sier, neivel det mener gjerne du, men jeg vil allikevel være sammen med deg. Ærlig talt, du er da en voksen mann som klarer å ta dine egne valg i livet uten at hun skal geleide deg bort fra et forhold med henne? Jeg tror, at hvis du sier at du fremdeles vil være sammen med henne, og hun fortsetter med det der tullet så får du gi beskjed om at du skal trekke deg bort. Og gjøre det! DU fortjener faktisk bedre!
ABC4- Skrevet 16. januar 2014 #15 Skrevet 16. januar 2014 For meg høres det ut som om hun har dårlig samvittighet overfor deg. Jeg tviler ikke på at hun har følelser for deg (fordi du virker reflektert og hvis du sier at hun har det, så har hun det), men hun er ikke over eksen. Enten er hun ikke over han, fordi hun kanskje vil ha han tilbake, eller fordi det som skjedde mellom dem var så traumatisk at det vil ta henne tid før hun kan forplikte seg fullt og helt i et nytt forhold. Hvor lenge var det mellom bruddet med exen og starten med deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå