AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #1 Skrevet 15. januar 2014 Hei. Jeg har nå sittet og sett på studier. Er på mitt 3. friår. Jeg er veldig motivert til å begynne å studere igjen, men jeg har rett og slett funnet ut at jeg har for lavt snitt til å komme inn her i byen. Kjæresten min går 2. året på høyskolen her. Jeg har veldig lite lyst å dra fra han til høsten, men ser nå at det omtrent er eneste muligheten jeg har. Er det noen som har noen tips o.l til det? Jeg har venninner som flyttet vekk pga studiene, og ingen av deres forhold holdt. Jeg er veldig redd for å miste kjæresten min som jeg har det så bra med. Vi bor sammen, og er redd for at det blir for vanskelig. Er det noen her som har flyttet vekk for å studere, mens kjæresten er blitt igjen? Og det har endt bra? Anonymous poster hash: b9c1b...ed8
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #2 Skrevet 15. januar 2014 Jeg synes du skal gjøre det. Det er vanskelig å se dette når du fortsatt er ung, men det er faktisk noe som vil ha stor betydning for livet ditt fremover. Det er heller ikke sikkert at du kommer til å være sammen med denne kjæresten resten av livet og da kommer du til å angre på det du ikke gjorde mens du hadde muligheten. Hvis det er meningen dere skal være sammen, så overlever dere dette. Men du må være innstilt på at det skal vare en stund og rydde plass i økonomien til å besøke hverandre. Jeg kjenner et par som bodde 3 timer fra hverandre i 3 år. De hadde vært kjærester siden de var 15. Nå er de gift, har kjøpt hus og venter første barnet. De er av typen du bare vet skal være sammen hele livet. Anonymous poster hash: a2f7d...a10
kareen Skrevet 15. januar 2014 #3 Skrevet 15. januar 2014 Har du spurt om han vil bli med? Overføre seg til et annet universitet eller høgskole? Hvis han går andre året nå, så blir det jo bare ett år ifra hverandre. Jeg og min kjære har bodd 4 år fra hverandre pga studier, og er sterkere enn noen gang. Så klart er det vanskelig til tider, men hvis begge vil få det til å fungere så fungerer det!
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #4 Skrevet 15. januar 2014 Jeg og typen bodde 5 timer unna hverandre i 2 år, det gikk bare fint. Møttes 1-2 ganger i mnd, annenhver gang å besøke. Så lenge man ikke er noe særlig sjalue av seg og klarer å ha et liv på egenhånd så er det ikke noe problem i det hele tatt. Anonymous poster hash: e9f30...298
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2014 #5 Skrevet 15. januar 2014 jeg og typen har bodd fra hverandre pga studier i flere år. vi har vært sammen i 8 år. så det kan funke. selv om de fleste ikke får det til å gå. Anonymous poster hash: 280aa...c38
solli89 Skrevet 15. januar 2014 #6 Skrevet 15. januar 2014 Tusen takk for svar:) Kommer jo sikkert bare til å bli veldig vanskelig, men det får vi heller ta på sikt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå